Etterrier!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Dette er jo mitt 3 barn, og jeg fikk beskjed her på sykehuset om at etteriene blir værre og værre med hvert barn. Jeg husker så godt med nr 2 hvor intenst og forferdelig det var. Men denne gangen har det ikke vært noe særlig ille, litt selvfølgelig men ikke så voldsomt. Er det kanskje for tidlig enda? Melken har jo ikke kommet ordentlig igang enda, så de kommer kanskje når ammingen er i full gang?

Dette er jo mitt 3 barn, og jeg fikk beskjed her på sykehuset om at etteriene blir værre og værre med hvert barn. Jeg husker så godt med nr 2 hvor intenst og forferdelig det var. Men denne gangen har det ikke vært noe særlig ille, litt selvfølgelig men ikke så voldsomt. Er det kanskje for tidlig enda? Melken har jo ikke kommet ordentlig igang enda, så de kommer kanskje når ammingen er i full gang?

Jeg fikk beskjed om at de kom til å.være verre med nr 3, og gud hjelpe meg det er det!

Håper for din del at de ikke kommer for fullt, og at du slipper unna ;)

Jeg kjente knapt etterrier med første, men de var verre nå med andre. LITT vondere så hadde jeg vurdert paracet. Uff, om vi får en tredjemann så gruer jeg meg til den delen. :P

Mine var vonde med nr 1 og forferdelige med nr 2, og de lot ikke vente på seg. Så hvis de ikke er så ille nå er det jo lov å håpe at det ikke blir verre. Ingen regel uten unntak ;-)

Mine var vonde med nr 1 og forferdelige med nr 2, og de lot ikke vente på seg. Så hvis de ikke er så ille nå er det jo lov å håpe at det ikke blir verre. Ingen regel uten unntak ;-)
Det er nok lov å håpe at man slipper unna, men om man gjør det...??;)

Jeg hadde ikke etterrier med første, ikke som jeg kan huske iallefall. Håper det ikke blir for ille med andre, som at man ikke har nok vondt og styr etter fødsel da :p

Jeg har egentlig aldri vært så plaget med etterrier. Har født tre ganger og dette blir min fjerde.
Har liksom bare måtte bite tenna litt sammen når babyen har tatt puppen også gikk det over etter ett minutt eller noe. Tror det er veldig inviduelt :)

Ofte så kommer vel etterrier når man ammer... Jeg som er 4. Gangs er veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Men jeg skal ha ks og kommer til å gå på voltaren/ paracet/ morfin i begynnelsen. Satser på at det tar smertene :wacky:

Jeg hadde ikke etterrier med første, men fikk det nå. Syns det var veldig vondt og måtte puste meg gjennom de..

Jeg hadde ikke etterrier med første, ikke som jeg kan huske iallefall. Håper det ikke blir for ille med andre, som at man ikke har nok vondt og styr etter fødsel da :p
Man har det som regel ikke med nr 1, så jeg husker at med nr 2 ble jeg veldig overrasket over hvor vondt det faktisk var.... Det var jo omtrent som de værste riene ved fødselen!

Man har det som regel ikke med nr 1, så jeg husker at med nr 2 ble jeg veldig overrasket over hvor vondt det faktisk var.... Det var jo omtrent som de værste riene ved fødselen!
Å fysj... Jaja, er vel ikke så mye å gjøre med det..

Dumt spørsmål, men kan man få det etter KS også?

Jeg blei faktisk overrasket over hvor lite etterrier jeg fikk denne gangen! Er nr 2 nå! Jeg kjente sterk murring når jeg ammet og litt på natta. Tok paracet og det hjalp.. Varte i noen få dager...

Også overraskende lite etterrier her denne gangen. Med nr en hadde jeg mye, nå gav de seg etter 2-3 dager og var ikke så vonde som sist. Rart, men klager ikke ;-)

Back
Topp