Etterrier

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Kjenner jeg gruer meg litt til de altså!

Andre med erfaringer? Hadde ingen med første, så fikk jeg litt noia med andre for dette var jeg ikke beredt på! Føltes som rier med 6-7 cm åpning i ca ett døgn etter fødsel og så ca rier med 2-4 cm ""styrke" i to døgn etter det....

Så nå forbereder jeg meg på det verste med tredjemann, for det øker visst med styrke for hvert barn?

Noen med erfaringer her?

Kjenner jeg gruer meg litt til de altså!

Andre med erfaringer? Hadde ingen med første, så fikk jeg litt noia med andre for dette var jeg ikke beredt på! Føltes som rier med 6-7 cm åpning i ca ett døgn etter fødsel og så ca rier med 2-4 cm ""styrke" i to døgn etter det....

Så nå forbereder jeg meg på det verste med tredjemann, for det øker visst med styrke for hvert barn?

Noen med erfaringer her?
Jeg ba om smertestillende mot de med andre mann. Det hjalp. Tok to ganger, så var det over. Sykehuset pleier å gi en kombinasjon av to ulike tabletter mot etterrier hvis man spør. Tenkte at det holdt å gå gjennom en fødsel uten smertelindring, så etterpå unnet jeg meg å slippe ekstra vondt.

Jeg ba om smertestillende mot de med andre mann. Det hjalp. Tok to ganger, så var det over. Sykehuset pleier å gi en kombinasjon av to ulike tabletter mot etterrier hvis man spør. Tenkte at det holdt å gå gjennom en fødsel uten smertelindring, så etterpå unnet jeg meg å slippe ekstra vondt.

Ja, jeg fikk smertestillende og de hjalp godt men var litt usikker på om man fikk noen når man skulle amme? Vesla vår døde jo under fødsel så jeg var jo sikkert preget av det i tillegg og var helt "ute". Men da finnes det medikamenter man kan ta til tross for amming :) Det var gode nyheter! Jeg bruker heller ikke smertelindring under fødsel, men etter fødsel så kjenner jeg at man kanskje skulle få slippe litt :P

Ja, jeg fikk smertestillende og de hjalp godt men var litt usikker på om man fikk noen når man skulle amme? Vesla vår døde jo under fødsel så jeg var jo sikkert preget av det i tillegg og var helt "ute". Men da finnes det medikamenter man kan ta til tross for amming :) Det var gode nyheter! Jeg bruker heller ikke smertelindring under fødsel, men etter fødsel så kjenner jeg at man kanskje skulle få slippe litt :p
Det går helt fint med de tablettene til amming heldigvis. :)

Back
Topp