Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dere som har to el flere barn, blir etterriene verre for hver fødsel? En venninne som sa det... Lurer på om flere har samme opplevelse? Syns de var ille nok sist... :-/
Hmmm, så det ligger virkelig noe i der altså....? Æsj. Hehe. Syns virkelig etterriene var fæle og ingen hadde fortalt meg om de.... Jordmor ba meg ta en Ibux sist. Som om det hjalp..!
Jeg hadde nesten ikke sist,men hun i side senga hadde så det holdt.Det var hennes andre unge å hun sa det var ti ganger verre nå.Håper virkelig ikke det stemmer for alle,orker ikke det i tillegg til å ikke kunne ditte,hovne bein å andre vondter:-(
Hell yeah... Men har ikke hatt behov for smertestillende før etter fødselen med nr 5... De var helt jævlige... Men gav seg etter en dag da
Jeg fikk noe sterkere greier enn ibux. Men husker ikke navnet...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg hadde akutt ks med førstemann, så da kjente jeg nok ikke etterriene Men når jeg fikk nr 2, var de helt grusomme Hadde ingen smertelindring under fødsel, men når etterriene kom, så ba jeg om smertestillende
Etterriene er faktisk noe av det jeg gruer meg mest til denne gangen, iallefall ettersom de blir værre og værre...
Hvis man tømmer blæren før amming er det mindre vondt. Ellers kan jeg anbefale en blanding av to paracet og en naproxen opptil 3 ganger i døgnet. Hjelper veldig godt på de fleste