Etterrier....?

JPSK

Elsker forumet
Dere som har to el flere barn, blir etterriene verre for hver fødsel? En venninne som sa det... Lurer på om flere har samme opplevelse? Syns de var ille nok sist... :-/

Her har de blitt verre og verre ja, har også hatt dem noen dager lengre for hvert barn. Gruer meg mer til etterriene enn til fødselen :/

Jente 04.11.09 <3
Jente 08.08.11 <3
Jente 08.08.12 <3
Lillesøster ventes 01.02.14 <3

Jeg hadde ingen etterrier etter første, men plagdes med dem etter andre. Gruer meg litt til etterrier denne gangen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hmmm, så det ligger virkelig noe i der altså....? Æsj. Hehe. Syns virkelig etterriene var fæle og ingen hadde fortalt meg om de.... Jordmor ba meg ta en Ibux sist. Som om det hjalp..!

Jeg hadde nesten ikke sist,men hun i side senga hadde så det holdt.Det var hennes andre unge å hun sa det var ti ganger verre nå.Håper virkelig ikke det stemmer for alle,orker ikke det i tillegg til å ikke kunne ditte,hovne bein å andre vondter:-(

Hell yeah... Men har ikke hatt behov for smertestillende før etter fødselen med nr 5... De var helt jævlige... Men gav seg etter en dag da :)
Jeg fikk noe sterkere greier enn ibux. Men husker ikke navnet...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde ikke etterrier med mine, ikke som jeg kjennte i hvertfall :p

Syns etteriene var værst mens jeg ammet, ellers var de ok.

Jeg hadde ikke med første, så jeg gruer meg til denne gangen, da jeg har hørt at det er "sååå mye verre" med andremann...

Jeg hadde akutt ks med førstemann, så da kjente jeg nok ikke etterriene ;) Men når jeg fikk nr 2, var de helt grusomme :( Hadde ingen smertelindring under fødsel, men når etterriene kom, så ba jeg om smertestillende :p
Etterriene er faktisk noe av det jeg gruer meg mest til denne gangen, iallefall ettersom de blir værre og værre...

Huff, d hadde jeg fortrengt.. Kjente lite med første og endel med andre. Måtte ha smertestillende. Æsj, gruer meg til d!!

Aldri født, men kjenner jeg gruer meg til etterrier nå! Håper jeg slipper unna de verste smertene, siden jeg er første gangs :)

jeg har to.
kjente ikke med nr 1, men synes det var ganske ubehagelig etter nr 2. Mer forberedt denne gangen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde ikke med nr 1 men passelig sterke med nr 2. Forventer enda sterkere denne gangen :/

Uff.. Det med etterrier har jeg ikke tenkt på! Kan ikke huske noen fra forrige fødsel..

Hvis man tømmer blæren før amming er det mindre vondt. Ellers kan jeg anbefale en blanding av to paracet og en naproxen opptil 3 ganger i døgnet. Hjelper veldig godt på de fleste :)

Jente 04.11.09 <3
Jente 08.08.11 <3
Jente 08.08.12 <3
Lillesøster ventes 01.02.14 <3

Har aldri hatt eller hørt om etter rier jeg... Skjønner jo at jeg kanskje har vært heldig da... Ufint å håpe på en tredje gang uten kanskje? :-)

Back
Topp