Etterrier

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Ååååå at det kan være så vondt uten at man skal få gevinst! Har ikke hatt uttalte etterrier før nå, for livmoren har klart seg fint uten å plage meg, men nå altså! Fysj og fy...!!!

DET gruer jeg meg til!! Uff å uff... Det positive er jo at magen skal bli litt mindre da/livmora trekker seg sammen... Men det kan jo ikke være lenge til det er over for din del?!

DET gruer jeg meg til!! Uff å uff... Det positive er jo at magen skal bli litt mindre da/livmora trekker seg sammen... Men det kan jo ikke være lenge til det er over for din del?!
Uff nei er nok på siste innspurt! Hurra for det!

Tenk så mye flatere mage du får av det!! Gevinst uten hard trening;-)

Etterrier ble en STOOOR overraskelse for min del denne gangen. Hadde ikke antydning med førstemann, men denne gangen fikk jeg virkelig kjørt meg med først forsøk på amming og så pumpe etterpå. Tror jeg kan råde andregangs-fødende til å ha med Paracet, ibux og voltaren i bagen :p

Ah... Det er det jeg frykter.. Husker at de sa det var værre for andregangsfødende, og jeg syntes det var vondt nok.. Ble liksom ikke SÅ mye kos meg amminga de første dagene for å si det sånn..

Huff, dette har jeg ikke tenkt på altså - hadde ikke noe særlig problemer med det sist gang.
Men tror dere det kan hjelpe om man tar disse bringerbærkapslene?? :)

Huff, dette har jeg ikke tenkt på altså - hadde ikke noe særlig problemer med det sist gang.
Men tror dere det kan hjelpe om man tar disse bringerbærkapslene?? :)
Det skader ihvertfall ikke å prøve. De skal jo hjelpe livmoren å trekke seg fortere sammen, så kanskje man kan slippe lettere unna. :)

Back
Topp