Etterrier

lillejente

Glad i forumet
Hvor lenge er det vanlig å ha etterrier? Synes det er fryktelig ubehagelig og virkelig unødvendig!!

Jeg hadde det bortimot en uke.. [&:] Ikke godt nei...

med første ungen så hadde jeg etterrier i allefall ei uke- om ikke lengere.

med nr 2 så hadde jeg det i 1-2 dager

Hadde det i ca en uke. Som skikkelig mageknip. Nå blør jeg ikke lenger heller, så de var visst svært så effektive. [:)]

Jeg hadde det i 5 dager [:'(]
MEN de har gjort sin nytte da, magen er veldig veldig sammentrekt nå,
er jo nesten som før [:D]

Jeg hadde de også i 5 dager.
Voooonde! [&:]

En uke - veldig smertefulle her også. Har blitt verre og verre for hvert barn - nå måtte jeg ta smertestillende i store doser, og første døgnet hadde jeg bare lyst å legge meg ned og gråte når jeg ammet, for etter-riene var så vonde - og de kom jo med en gang jeg la henne til brystet.

Kanelbolle - ikke rart at dine ikke var så vonde, for de er gjerne ikke det med førstemann - var ikke det med min første heller - de blir vanligvis verre og verre jo flere barn man får har jeg hørt...

Kanskje det er en biologisk greie for å hindre at man får ALTFOR mange barn [:D]

Takk for svar;) de bgynner å minske i styrke her nå, men kjekt er det ikke!!! Da jeg spurte etter smertestillende på sykehuset pga etterriene, fikk jeg bare som svar at det ikke var etterriee, siden jeg var førstegangsfødende... Vel,så mye hadde de fått med seg... Sa at dette ikke rr min første unge, å da mumla hun noe og kom med paracet.. Hehe

jeg hadde bare ett par stk dagen etter fødselen.

Back
Topp