Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min manns etternavn er sjeldent, 25 stk i Norge. Han vil jeg skal ta hans navn før bryllupet (sammen med lillegutt). Må jeg da sende brev til alle med etternavnet? Skal i begravelse til uken og der er vel nesten alleMannen og jeg er ikke gift. Men barna har fått hans navn. Hans etternavn er langt mer sjeldent enn mitt. Men har ikke jeg hatt brødre/andre slektninger som førte vårt navn videre så hadde jeg krevd å at barna skulle hatt det.
Etter at barn nummer to kom og jeg skulle bestille nytt dørskilt så ble jeg sittende å se på det.
(fiktive navn)
Her bor
Ola Helmersen
Mona Jacobsen
Sindre Helmersen og Stine Helmersen
Jeg følte meg rett og slett som en leieboer eller noe Så jeg endret etternavn til det samme som resten av familien.
(og siden under 200 heter det så måtte jeg egentlig sende ut et brev til alle sammen å spørre om lov til å ta navnet, men slapp det heldigvis da det er flere familier som heter det, og ikke bare en stor )
Min manns etternavn er sjeldent, 25 stk i Norge. Han vil jeg skal ta hans navn før bryllupet (sammen med lillegutt). Må jeg da sende brev til alle med etternavnet? Skal i begravelse til uken og der er vel nesten alle
Sent from my iPhone using BV Forum
Trodde i så fall det ble gjort av folkeregisteret. Ellers må man da få alles adresser?Det står så på folkeregisteret sin side (eller hvem det nå enn var som tok i mot søknaden). Men jeg bare sendte inn søknaden og fikk det godkjent uten noe om og men. Regner med du får beskjed hvis du må kontakte alle.
hahaha! Ja, ta med brevene i begravelsen du. hahaha
Trodde i så fall det ble gjort av folkeregisteret. Ellers må man da få alles adresser?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Min manns etternavn er sjeldent, 25 stk i Norge. Han vil jeg skal ta hans navn før bryllupet (sammen med lillegutt). Må jeg da sende brev til alle med etternavnet? Skal i begravelse til uken og der er vel nesten alle
Sent from my iPhone using BV Forum