Etternavnet?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Hvilke(t) etternavn skal deres maibarn få?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er ikke gift men forlovet. Det blir nok bryllup innen et par år, derfor får junior farens etternavn alene. Blir litt rart å gi slipp på mitt eget, men slik er det å være gammeldags og tradisjonell :p

Her blir det samboers:-)

Her får hun farens etternavn.. Vi er hverken gift eller forlovet enda, men håper jo det skjer en dag. :-)

Mini får også samboers navn. Ikke gift eller forlovet. Men det er fordi jeg vet og vil kjenne at han er mitt barn. Så litt sånn symbolsk så har han fars etternavn. Dessuten blir det litt mye med Knutsen Hansen. :p så da forsvinner Hansen. :p

vi er gift,men jeg beholdt det ene etternavnet mitt + att jeg tok mannen min sitt etternavn.
så her får begge barna det samme..

Jeg tok hans etternavn da vi giftet oss og flyttet mitt gamle etternavn til mellomnavn, så datteren vår får mitt fornavn til mellomnavn og hans etternavn :)

Her får han mitt som mellomnavn og far sitt som etternavn. Det har storebror også:) vi gifta oss i sommer som var, og jeg har planer om å ta mannen sitt navn som etternavn og beholde mitt som mellomnavn, er bare ikke kommet så langt :)

Vi er gift, men jeg byttet ikke etternavn.
Vesla har hans som mellomnavn og mitt som etternavn. Det samme vil lillebror få.

Siden vi er gift å jeg tok hans navn som etternavn og mitt som mellomnavn skal lillemor få mannen min sitt etternavn :)

Skal ha mitt etternavn :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Blir hans, jeg skal å ta det når vi gifter oss så syns det er greit at hun får det nå:) vi har etternavn som overhode ikke går ann å sette sammen..:-P

Sent from my iPad using BV F

Gift her og har hans etternavn. Og det har også barna:-)

Her blir det både mitt og hans etternavn. Begge er sjeldne (og korte), så vi vil gi ham begge :-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Vi er gift og meg og barna har mitt etternavn som mellomnavn og mannens som etternavn!

Vi skal ha både mitt og hans, med bindestrek i mellom :) det er mest fordi mitt etternavn er sjeldent, og han er bestemt på at hans skal være sist :p jeg ville egentlig ha mitt som etternavn og hans som mellomnavn, men det gikk han ikke med på..

Back
Topp