Etternavn

ORIGINAL: LolitaCassandra

ORIGINAL: LineMerethe

mitt og sambo sitt. Jeg vil gjerne vidreføre mitt navn, siden det er så skjeldent.

i hvilke rekkefølge skal dere ha det da?

Mitt først, så hans sist.

Dere som har bestemt dere; har dere pratet dere frem til dette med partneren eller var dette noe som var "forutbestemt" og gikk av seg selv?

begges med bindestrek

Mitt - Hans

dermed blir h*n kategoriesert alfabetisk under mitt navn som er det mest spesielle..

nr 1 har det samme :)

eneste i hele verden med den komboen :)

Her er vi veldig i tvil...

Mitt mellomnavn (min mors etternavn) er nesten utdødd.. 15 stykker som heter, og flesteparten er jenter som skal bytte ved giftemål..

Dermed vil jeg gjerne føre dette videre. Jeg kunne tenkt meg og hatt Hans Ettenavn + Mitt Mellomnavn..
MEN, vi er enda i tenkeboksen. Vi skal begge hete det samme som baby når vi gifter oss, og tror ikke vi kommer til å finne ut av dette på en stund! Det er vanskelig!!

her har vi samme etternavn alle sammen:-) og det er han sitt:-)

Sandra Emilie har begge sitt, men vi vurderer å endre til kun han sitt. (Jeg som foreslo, for jeg vurderer også å endre etternavn til han sitt, men skal da beholde ene etternavne mitt i tillegg). Så om vi gjør det sånn blir det kun sambo sitt. Enklest siden vi skal ha dobbeltnavn på ungen.

Huff er got jeg slipper den diskusjonen med min mann. Vi har heldig vis samme etter navn etter vi giftet oss. Han tok mitt etternavn og er glad for det.[:D]

min sønn har mitt slektsnavn til mellom navn og minn mann sitt til etternavn, og siden vi er gift er det bare naturlig at det vil fortsette slik.

ORIGINAL: turteldue

dobbelt fornavn og dobbelt etternavn blir det her (tenkte vi oss først)

her også. Magnus har det også og jeg har begge etternavnene. Kun pappan som ikke blir hetende det samme som meg og barna da.. altså han har ikke tatt mitt navn. 

Back
Topp