Etternavn

KUN sambo sitt!!! [:)]

Begge!! Uten tvil! [:)] Det skal jeg også ha når jeg gifter meg [:D]

Jeg aner ikke hva vi skal velge. Mitt etternavn er veldig spesielt og sambo mener barnet kan ta mitt navn, men jeg vil jo at det skal ha en tilknyttning til han også. På en annen side må jeg da endre navnet på barnet hvis vi gifter oss en dag og kanskje bestemmer oss for å benytte mitt etternavn og jeg vil jo helst at barnet og foreldrene skal ha samme etternavnet.
Slik jeg er oppvokst.

Nei jaggu gjør jeg det vanskelig i hodet mitt!!!!!

så absolutt hans!!!! ettersom jeg heter Hagen og han har ett slektsnavm så er det ingen tvil!!!

Sambo sitt.

Vi vet ikke helt.. jeg heter gautvik, å vi bor i gautvika.. så vi tenkte kanskje vassgård gautvik... Men vet ikke jeg.. Vil liksom ikke være utedisjonell heller :P

Hehehe...

Kun sambo sitt, skal bare ha hans når vi gifter oss til sommeren jeg også. Blir for langt med 4 navn[8D]

her blir d sambo sitt.. er litt for dobbeltnavn og ser ikke bort fra at beibisen her også får det, synes da det kansje kan bli for lang og tungt navn med to etternavn..

dobbelt fornavn og dobbelt etternavn blir det her (tenkte vi oss først)

Kun sambo sitt.
Vi skal nemlig gifte oss neste år og da skal jeg kutte ut mitt eget etternavn og kun bruke hans. Det gjør jeg fordi jeg har så langt navn og da vil det bare høres teit ut hvis jeg i tillegg skal ha to etternavn.
Og jeg synes jo at vi må ha samme etternavn da[:)]

begge sitt. mitt som mellomnavn og hans som etternavn blir det da.

ORIGINAL: LiBe

KUN sambo sitt!!! [:)]

Samme her!

ORIGINAL: *eim*

mitt etternavn og sambo's som mellomnavn!![:)]

Me too[:)]

mitt og sambo sitt. Jeg vil gjerne vidreføre mitt navn, siden det er så skjeldent.

ORIGINAL: LineMerethe

mitt og sambo sitt. Jeg vil gjerne vidreføre mitt navn, siden det er så skjeldent.

i hvilke rekkefølge skal dere ha det da?

Back
Topp