Etternavn

tok diskusjoneen sist.. siden han ikke ville ha bindestrek i navnet til lille ble det hans etternavn (mellomnavn) også mitt til slutt

Mitt mellomnavn og farens etternavn. Jeg tenker å bytte til mannens etternavn når vi en gang gifter oss :)

Vi er gift og har felles mellomnavn og etternavn, så det blir nok ikke noen diskusjoner på det.

Vi skal gifte oss, så da kommer jeg til å ta navnet hannes, så blir nok så vi bruker hans selv om datteren min har mitt etternavn :-)

Mitt mellomnamn som mellomnamn og hans etternamn som etternamn. Eg skal ha med eit av mine namn, men har eit fryktelig tungvidt etternamn...
Mamma bytta ikkje namn når dei gifta seg (vi ungane fekk begge), og eg skal aldri bytte namn :)

Sansynligvis blir det mitt mellomnavn og hans etternavn :)

Jeg tok hans navn når vi giftet oss, men mellomnavnet mitt er så sjelden at jeg ville beholde det, så barnet får begge. :)

Mitt etternavn som mellomnavn og hans som etternavn. Vi skal gifte oss i 2017 så da tar jeg også hans etternavn.

Vi er gift så det blir vårt navn, er mitt pikenavnet til mellomnavn og hans til etternavn. Begge vi og de to andre barna har det. :-)

Det har vi ikke snakket noe særlig om, men tenker at det naturlige er at barnet får et etternavn fra hver av oss. Hva som blir mellom- og etternavn gjenstår å diskutere.

Back
Topp