Etternavn til barnet

her er det mannen sitt, siden jeg også har det etter vi gifta oss =)

Barnet skal ha ett fornavn, mitt mellomnavn (familienavn) og pappaens etternavn :)

• Liker
Reactions: BMC
Gift, men jeg har beholdt navnet mitt. Barna våre har hans etternavn som mellomnavn og mitt som etternavn da det er et sjeldent navn. Vi er 10 i Norge med det navnet og alle de er i min nærmeste familie.

app! Venter nr 3 :) 15.02

• Liker
Reactions: BMC
Gift, men jeg har beholdt navnet mitt. Barna våre har hans etternavn som mellomnavn og mitt som etternavn da det er et sjeldent navn. Vi er 10 i Norge med det navnet og alle de er i min nærmeste familie.

app! Venter nr 3 :) 15.02
Det er mosomt.. jeg tok mannen sitt navn og jeg ble nr 36 med det navnet, med den skrive måten. :) det er to familier da så jeg kjenner ikke alle.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Aner ikke. Vi har begge sjeldne navn. Og storesøster har mitt og min eks navn, og det er også sjeldent..

Den diskusjon får vi ta en annen gang, ikke helt der enda..

Termin 1.februar 2014

Vi er gift,og alle her har mannens etternavn så det blir nok det på nr.2 også ;-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Jeg har to, et vanlig og et mer sjelden. Han har et som ikke er vanlig. Vi kommer til å ta mitt som er sjelden samt hans. Det kommer også vi til å endre til oss selv, slik at vi alle heter det samme :)
Uansett hvor fælt det er å tenke det, synes jeg det er ok å bruke et fra begge slik at om, dersom, osv noe skulle gjøre at vi går fra hverandre har barnet et navn fra hver.
(Er skilsmissebarn selv, samt mannen min har et barn fra før der barnet kun har hans navn og moren ønsker å legge til sitt. En blir nesten til tvunget til å tenke slik når en er i en slik situasjon. SELV om vi kommer til å holde sammen ut livet <3 )

Min manns etternavn, jeg tok også det sammen med mellomnavnet. Jenta mi har mellomnavnet som etternavn :)

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Kommer til å få vårt felles etternavn som vi tok da vi giftet oss. Storebror heter også det samme,

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Her skal alle ha likt etternavn mitt som mellomnavn og mannens etternavn. Mannen har også bytta så da heter alle det samme :)

Sønnen vår heter Haraldsønn siden pappaen heter Harald. Så får vi se om det er gutt eller jente jeg bærer på:)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Her blir det nok begge sitt etternavn den lille får, siden selv om vi gifter oss så kommer ikke jeg til å bytte så greit at barne har mitt og til reiser og sånt.

Jeg har ikke byttet etter vi giftet oss, så jeg tror kanskje vi tar begge navnene. Mitt er forholdsvis uvanlig, og hans er ekstremt vanlig.

Her er nok jeg ganske sær... Er gift, men har kun mannens som mellomnavn. Han nekter å ta mitt og jeg vil ha mitt som etternavn. Jeg og ungene har samme mellomnavn og etternavn, blir det samme med den nye ;)

Jeg lurer på om jeg bare skal la barnet få fars etternavn. (Vi er gift, men har begge beholdt våre navn). Pappaen har verdens kjedeligste, norske, vanlige etternavn... Og alle i familien min som har fått et slik navn, har byttet til mitt etternavn når de har blitt voksne. Så... vurderer å bare la de få det kjedelige. Og et av mine som mellomnavn.

Back
Topp