Etterlysning!!

OneMore09

Glad i forumet
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn her bamse?? Det er dattera mi sin sove-bamse, men den begynner å bli sliten og vi skulle gjerne hatt en reserve eller to!![:)]
Håper at noen kan hjelpe oss, omså med å finne en butikk vi kan kjøpe den i for vi finner ikke tak på sånne her!!
[:)]

Jeg tror de selger slike på kiosken på sykehuset på Gjøvik[:)][:)][:)]

Håper du finner en til da!
Selv var jeg så heldig at jeg fant en til som jeg fikk kjøpe privat av ei snill snuppe her inne![:D][:D]

ORIGINAL: CHICKA©

Jeg tror de selger slike på kiosken på sykehuset på Gjøvik[:)][:)][:)]

Håper du finner en til da!
Selv var jeg så heldig at jeg fant en til som jeg fikk kjøpe privat av ei snill snuppe her inne![:D][:D]

Hmmm...blir ikke så lett å komme seg dit nei, her jeg sitter langt oppi nord!![:D]

Heldige du da....får håpe jeg er heldig jeg også, for det er nesten krise her!![;)]

kan du lese av merket på bamsen?? Pleier å være flink til å snoke opp slikt på nettet[;)]

Er det Keel? Gund?   

ORIGINAL: MeraDil09

kan du lese av merket på bamsen?? Pleier å være flink til å snoke opp slikt på nettet[;)]

Er det Keel? Gund?   

Det er Keel....my 1st puppy, heter den!! Har prøvd å søke etter den på nett uten hell, kanskje du er bedre enn meg...håper jeg!![;)]

ORIGINAL: TonjeSinMamma

skal se etter den nå ikveld! den er ikke brukt...[;)][;)][;)]

Ååååå, vi hadde blitt lykkelig i massevis om vi hadde fått kjøpe den av deg!![:D]

Jeg vet at NILLE har hatt flere Keel-bamser.... Mulig dem kan ha det der? 

*Kikker på nettet etter denne typen*   

Jeg har og en slik du kan få[;)] Ikke i bruk her i huset....

ORIGINAL: Fragglen Vips

Jeg har og en slik du kan få[;)] Ikke i bruk her i huset....

Ååååå hadde vært kjempe fint!![:D]

Back
Topp