etterlysning!! Har noen sett mensen min?

har bare en kommentar til det med mensen og p piller... jeg hadde eksakt samme syklus etter at jeg sluttet på pilla, men først etter 6 mnd kjente jeg EL smerter for første gang..
håper du er gravid! [:D]

hei.. det gikk over to mnd før jeg fikk mensen. måtte bruke hormontabeletter for og få den igang igjen. hadde brukt p-piller i seks år. men nå er den stabil. har mensen den 7,8 eller niende i hver mnd. ene mnd 7, den neste mnd den 8, og etter der igjen 9. veldig stabilt. og det er jo bra for meg. skal ha min neste mens den 7 oktober. så da er det bare og vente[:)]

hva slags hormontabletter brukte du? Jeg hadde en 82 dagers syklus forrige gang... og gud veit hvor lang han blir nå.. Og jeg tror ikke jeg har hatt EL, ikke i følge tempen min..... kan de tablettene du brukte få igang eggløsning igjen?

Hei edurt!

Både TRine82 og jeg lurer på hva slags hormontabletter du tok for å få i gang mensen igjen.

Jeg er på dag 30 nå og har enda ikke fått mensen. Tok en gravitest bare for å sjekke, men det var som forventet negativ. Vet at 30 dager ikke er så lenge, men tenker at jeg må vite noe om valgmulighetene hvis det tar lang tid før mensen kommer tilbake!

Flere som har erfaring med hormontabletter for å få i gang mens? Kan man få det selv om det ikke har gått kjmpelang tid?

Nå blei jeg nysgjerrig gitt!

de heter primolut N5mg

litt usikker på hvor lang tid det bør gå før man kan bruke de, men man må teste seg mellom hver tab.kur for og utelukke graviditet i mellom kurene. det er ikke helt heldig viss man har brukt tabelettene etter gaviditet. og det er jo også større sjangse for at det blir flere barn. så jeg tok bare tre kurer.

Back
Topp