etterlysning!! Har noen sett mensen min?

monicabebe

Forumet er livet
Som dere skjønner av overskriften, så venter jeg på mensen! Litt uvanlig her inne på forumet kanskje?! Men jeg sluttet på P-piller i august og venter nå på at min første normale mens skal komme.

Vi prøver ikke å bli gravide enda, så jeg vil gjerne ha mensen sånn at jeg kan kjenne min egen syklus! Tenker at mulighetene kanskje er større hvis syklusen har normalisert seg før vi prøver.

Hvor lang tid tok det før dere fikk igjen mensen etter p-pilleslutt?

Kanskje du er gravid...? Jeg fikk mensen 38 dager etter at jeg slutta på pilla, men det varierer veldig hvor lang tid det tar. Det var vel første og siste gangen jeg ble glad fpr å få mensen tror jeg...[:D][:D]

Jeg er nok ikke gravid nei! KJennes i allefall ikke slik ut, og vi har ikke rpøvd heller. Det har vel gått ca 30 dager nå. Må regne litt, så da er det vel mulig at den fortsatt dukker opp innen rimelig tid. Håper jeg ikke må vente kjempelenge for å få den mener jeg. Greit og komme i gjenge liksom!

Sant nok, ikke så vanlig å ønske seg mensen her inne. Vi pleier jo å kalle henne for dustetante, drittkjerring osv, hehe

Det er greit å komme i gjenge,ja. Min syklus er ennå ikke stabil etter 4 mnd. Varierer mellom 30 og 38 dager.

Hei jeg fikk igjen mensen 5 månder etterpå men det var nåå tross alt etter P-SPRØYTE slutt.
Videre anbefaler jeg IKKE p-sprøyte om noen vurderer det som prevansjonsmiddel, når dere evt skal begynne med det igjen.

Skal drikke masse vann nå slik at jeg kan teste fortere[;)]

Huff Lille snodig, du måtte vete lenge før du fikk igjen mensen!

Håper du er gravid nå da!

Og håper jeg slipper å vente sååååå lenge før tanta dukker opp!

En baby hadde jo vært perfetkt selv om vi egentlig ikk prøver akkurat nå. men jeg tror nesten ikke det er mulig. Har bare hatt ubeskyttet sex EN gang mens jeg ikke har gått på piller. Vet at en gang er nok, men tror nok heller at mensen har gått seg bort etter 12 års utdrivelse pga piller:-)

det ok 50 dager før jeg fikk mensen etter pilleslutt.....lang tid syns jeg da.........

Du må ikke drikke mye for å få testa, da tynnes det ut så du kanskje får falsk negativ!!!

ORIGINAL: Trine82

Jeg venter 82 dager på mensen....... Håper jeg ikke må vente like lenge nå...[:@]

Jeg håper du må vente myye lenger,jeg Trine!! -minst 9 måneder [:D][:D]

Da jeg gikk på p-piller for 5-6 år siden og slutte på de, tok det over 6 måneder før jeg fikk mensen igjen... Ganske irriterende...[:(]

Er du sikker på at termometeret ditt er til å stole på? Jeg var på legevakta i går og fikk konstatert at jeg har lungebetennelse. Legen der målte min temp. til 38,2. Mitt digitale termometer her hjemme viste 35,89...... Jeg driver hveren med el-tester eller temp.måling,jeg så jeg kan egentlig ikke uttale meg om det. Men som du ser kan det være feil med termometeret.(mitt varierte dessuten med opptil én hel grad på bare noen få timer i går...

veit ikke hvor mye man kan stole på det.. Får ikke tatt det til samme tid hver dag heller, sidne jeg jobber nattevakter..... men har liggi på 36.5-36.6.. så falt det nå for to dager siden og er fortsatt lav.. tror ikke jeg har EL nå.. var litt vel seint.. Temp måleren er helt ny da... Men e rvel kaskje ikke helt til å stole på.. Håper den er høy imorra....

Jeg krysser fingra for at du har en bolle i ovnen [:D][:D]

Nå har jo jeg lungebetennelse.... Føler meg ikke akkurat sexy med rød,sår nese og hostekuler med jevne mellomrom [:D] Jeg lurer faktisk på om jeg hadde el på mandag som var... Hadde veldig mye slim i helga og på mandagen.Men jeg tror vi skal "bompe" litt i kveld for sikkerhets skyld [;)]

Syklusen min er heller ikke stabil ennå....

huff nei det er ikke triveli når man er syk... Skjønner om du ikke orker da... Om du hadde EL da så kan du jo snart teste da hehe.. Jeg venter i det lengste..... Orker ikke fler negative tester.. tror jeg bare skal vente på tanta en stund......

Det er ikke morsomt med negative tester,nei! Jeg kjøpte digital cb sist,jeg men det angra jeg litt på.. Det er litt ekstra nedtur å se det med ord..Ikke/inte gravid [>:] Tror jeg skal vente til 10. oktober hvis ikke tanta kommer før det.Skal prøve i hvert fall....

Back
Topp