Etterlysning av leke

Windy

Forumet er livet
Stores-søster hadde en kjempefin leke da hun var baby/liten.

den er lånt bort i mellomtiden, og nå når vi skulle ta den frem til lillesøster så er den ødelagt.. :(

Kjempesynd for den var så fin, på mange måter.

Leken ble kjøpt for ca 5 år siden.
den er fra Fisher Price.
Er en bolle, et "akvarium" med vann og fisker som flyter inne i veggen på bollen.
Når barna rører på den så spiller den musikk elelr lager en lyd.
det følger også med tre baller med figur inni seg. Når disse ballene blir puttet oppi bollen, så kommer det lyd..

Jeg finner den ikk igjen!  Noen som vet om den finnes fortsatt? Noen som har en til overs??  :)

ORIGINAL: Lolodi

Denne?

http://www2.shopping.com/Fisher-Price-Fisher-Price-Ocean-Wondersa-Musical-Fishbowl-Brand/info

Tror dette er etterkommeren til den du etterlyser... Denne har vært og er fortsatt populær her[:)]

ORIGINAL: mamma til leah

ORIGINAL: Line og mars snuppe

ORIGINAL: Lolodi

Denne?

http://www2.shopping.com/Fisher-Price-Fisher-Price-Ocean-Wondersa-Musical-Fishbowl-Brand/info

Tror dette er etterkommeren til den du etterlyser... Denne har vært og er fortsatt populær her[:)]

men er det meninga at det skal være vann oppi?[8D] vesla har en sånn, men aldri hatt vann oppi...tenkte at den kom til å bli ødelagt da[8D]

Nei, du kan ikke ha vann oppi... Da blir den nok veldig stille[8D] Men på den forrige modellen var det dobbeltglass rundt hele også litt vann inni der...

Vi har den, men alle ballene er vekk. Funker fint å putte hva som helst av annet oppi da. [:D] Var veldig populær en god periode her. ;) Hvis du vil ha en balleløs variant med dårlige batterier (de må byttes), så kan du får den gratis om du betaler porto. :)

ORIGINAL: Lykkeliky

Vi har den, men alle ballene er vekk. Funker fint å putte hva som helst av annet oppi da. [:D] Var veldig populær en god periode her. ;) Hvis du vil ha en balleløs variant med dårlige batterier (de må byttes), så kan du får den gratis om du betaler porto. :)

Hei!  prøvde å svare i går kveld, men fikk ikke lov å sende svaret ut..  hmm.. noe tekninske greier..

He-he.. ja alt mulig går ann å putte oppi der ja, smokker, bamser osv..  :)

Du er kjempesnill som tilbyr meg den. :)  Men jeg vil gjerne vite på forhånd hva det å sende den vil koste..  Hvis det blir for dyrt å sende den, så har jeg ikek råd..   :(     Så hvis du orker/har tid/lyst til å sjekke ut det først, så blir jeg kjempeglad. :) :) :)

Back
Topp