Etterlyser

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Jeg synes forumet begynner og bli veldig bra, men jeg synes de to aller viktigste tingene mangler fortsatt, og lurer på når vi kan forvetne at de er på plass.

1. "Vis alle tråder jeg har deltatt i" funksjon.
2. Lett og se hvilke tråder man har vært inne på og ikke, og som har fått nye innlegg.

Gleder meg også til noen kjappe hoved smileys er på plass.

Dere skal ha mye skryt for det som er gjort, men som sagt er dette de viktigste funskjonene i mine øyne. Brukervennlighet fremfor ticker, avatar, signatur ol.
 
Frk. Tvert I. Mot skrev:
Jeg synes forumet begynner og bli veldig bra, men jeg synes de to aller viktigste tingene mangler fortsatt, og lurer på når vi kan forvetne at de er på plass.

1. "Vis alle tråder jeg har deltatt i" funksjon.
2. Lett og se hvilke tråder man har vært inne på og ikke, og som har fått nye innlegg.

Gleder meg også til noen kjappe hoved smileys er på plass.

Dere skal ha mye skryt for det som er gjort, men som sagt er dette de viktigste funskjonene i mine øyne. Brukervennlighet fremfor ticker, avatar, signatur ol.

Heisann
Ser jeg svarte på dette i går.. :-) men ja de kommer. Den med oversikt på tråder en har deltatt i, har jeg selv sett virker i dag hos utviklerne... gjenstår litt testing.. så jeg regner med at i løpet av neste uke er den på plass! Smileysene kommer eterpå! :-)
 
Back
Topp