Etter uttaket..

Truddelutt'n

Gift med forumet
Jeg bare er veldig nysgjerrig, hvor lenge etter uttaket har dere hatt vondt/luftsmerter??
Jeg opplever min smerte som luftsmerter (fiser en del huff hehe) og smertene kommer i tak nå og da, men når kan jeg forvente at dette vil gå over??

Og nå når jeg likevel er såpass nysgjerrig: Noen som bruker/har brukt Crinone gel og kan fortelle meg om denne er enkel å bruke og om dere plages mye eller lite med slags kornete utflod? :) :)

Jeg hadde skikkelig luftsmerter i 4-5 dager etter uttak. Klarte ikke å gå med bukser som strammet, og følte jeg så høygravid ut.... Det ble heldigvis bedre for hver dag!
Jeg brukte lutinus, så kan ikke svare deg vedr crinone.

Etter første uttak var jeg øm i ca 1 uke og hadde luftsmerter rundt i kroppen en god stund etter uttak. Ved andre forsøk var jeg øm de første dagene før jeg ble litt bedre. En uke etter innsett begynte jeg å bli dårlig igjen, viste seg da at jeg var overstimulert.

Jeg brukte også lutinus, så har ikke noe svar til deg ang Crinone gel..

Lykke til :)

Jeg har hatt noen uttak nå, og det er veldig forskjellig hvordan jeg har reagert etterpå. Ene gangen kunne jeg nesten ikke gå på en uke, og var nok litt overstimulert da.. Denne gangen var jeg i så fin form at jeg nesten kunne tatt en løpetur etterpå! Har brukt Crinone en gang, og lutinus resten av gangene. Foretrekker lutinus, da det er myyye minde søl! man får tykk "utflod" av begge, men crinonen er jo flytende, så den syns jeg var mest grisete å ha med å gjøre. Og ett tips: FIS i vei! :P hahaha... det gjør at du får myye meindre smerter! :)

Øm i nesten en uke og grsomme luftsmerter i ca 4 dager... kolikkuzngen som jeg er får jeg ikke ut luftn så ekstra vondt.... bruker også lutinus...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns crione var enkel å bruke, men ellers veldig ubehagelig. For på meg så klumet det seg sammen til store ostelignende klumper, pluss at jeg ble så sår, føltes som om jeg hadde fått soppinfeksjon ganger 10, for uten at det ikke klødde. Men ikke alle som reagerer som meg da :) Det går helt sikkert fint :)

Takker for mange svar jenter! Jeg er allerede kvitt smertene, våknet opp smertefri i dag og fin siden woop woop, så skjønner jeg var heldig denne gang!

Hmmm, jeg syns tvert imot crinone gel'en var veldig enkel å bruke, null søl her i gården da, var sånn ferdigfylt "stav/penn" som var enkel å føre på plass all gelen... har ennå ikke merket noe ubehag eller klumpete utflod, men så er dette også bare dag 1... håååper det går seg bra til! :) :)

hvordan gikk det snuppen? *krysser fingrene for at om 14 dagerstid så sitter du med POSITIVE prøveresultater* <3

hvordan gikk det snuppen? *krysser fingrene for at om 14 dagerstid så sitter du med POSITIVE prøveresultater* <3
Heia snuppsa!! :D Det gikk strålende, gullegget hadde fortsatt å dele seg og delte seg fremdeles idet den ble satt inn de sa det så veldig bra ut, de var faktisk veldig overrasket over at det hadde gått så bra m egget :D Så lykkelig er man, men jeg kjenner at NÅ kommer alle de spørsmålene og tankene jeg aldri hadde tenkt jeg kunne tenke hahahaha, er noe rart med det ;P og kvisene, de popper ut som ALDRI før! har aldri hatt problem med kviser! så det er utrolig kjipt hahaha :)

Takk søte deg, håper virkelig på positiv test hihi :D :D

Heia snuppsa!! :D Det gikk strålende, gullegget hadde fortsatt å dele seg og delte seg fremdeles idet den ble satt inn de sa det så veldig bra ut, de var faktisk veldig overrasket over at det hadde gått så bra m egget :D Så lykkelig er man, men jeg kjenner at NÅ kommer alle de spørsmålene og tankene jeg aldri hadde tenkt jeg kunne tenke hahahaha, er noe rart med det ;P og kvisene, de popper ut som ALDRI før! har aldri hatt problem med kviser! så det er utrolig kjipt hahaha :)

Takk søte deg, håper virkelig på positiv test hihi :D :D

Spennende dager, håper spiren sitter ❤️ Lykke til ❤️

Merker jeg sitter bare å tenker på deg nå...<3 heia snuppen... (Krysser fingre og tær for deg)

Sent from my iPhone using BV Forum

Merker jeg sitter bare å tenker på deg nå...<3 heia snuppen... (Krysser fingre og tær for deg)

Aaw :D Koselig at du tenker på meg <3 Tenker på deg også, og håper livet smiler til deg hele tiden!! <3 :D
Men, det ble negativt forsøk denne gangen, jeg har jo vært forberedt på det, fikk tanten i går og var igrunn litt tungt, men jeg kan ikke la det dominere min hverdag, så nå skal jeg straks snakke med ivf om når jeg får starte opp igjen, denne gangen skal det gå, nå vet de mer om hvordan jeg reagerer på medisinene, håper bare ikke jeg må vente lenge! :) :) Stooor november-klem fra meg til deg :) :)

:-( krysser for st du kommer til raskt nå...

Tusen takk :) :) Redd jeg nok blir litt lite aktiv frem mot neste forsøk nå kjenner jeg, mistet mye energi og er vel litt utslitt i kroppen generelt med all tenking og hormoner, så må bygge opp litt igjen nå :) Alt vel med deg? Livet tuter og kjører? :)

Så trist å lese :( Hadde håpet at det skulle gå din vei Truddelutt`n.. Håper du får starte opp allerede i desember! :)
Jeg vet akkurat hvordan det føles når testen blir negativ og forsøket misslykket! Mitt råd er: vær egoistisk, tenk på deg selv! Du har lov å være skuffet, sliten og lei! IVF-prosessen er tøff og tidkrevende! Slapp av, lad batteriene og prøv å bruk litt tid på noe du selv ønsker :)

Sender deg en stor klem!

Så trist å lese :( Hadde håpet at det skulle gå din vei Truddelutt`n.. Håper du får starte opp allerede i desember! :)
Jeg vet akkurat hvordan det føles når testen blir negativ og forsøket misslykket! Mitt råd er: vær egoistisk, tenk på deg selv! Du har lov å være skuffet, sliten og lei! IVF-prosessen er tøff og tidkrevende! Slapp av, lad batteriene og prøv å bruk litt tid på noe du selv ønsker :)

Sender deg en stor klem!
Åå tusen takk for gode ord skjønne <3 Det var midt i blinken for meg nå, tung dag i dag, men jeg skal jammen gjøre som du sier, være litt egoistisk og lade batterier! Du har jo vært igjennom noen uttak og innsett og jeg ser på deg også som en inspirasjon og drivkraft, det tar tid men det vil skje <3

Åå tusen takk for gode ord skjønne <3 Det var midt i blinken for meg nå, tung dag i dag, men jeg skal jammen gjøre som du sier, være litt egoistisk og lade batterier! Du har jo vært igjennom noen uttak og innsett og jeg ser på deg også som en inspirasjon og drivkraft, det tar tid men det vil skje <3

Takk for det <3 Føler jeg må følge med på de som hører til Haukeland, var jo der mitt lille mirakel ble laget :)
Det var som du sa i ditt innlegg, nå vet de hvordan du reagerer på hormonene. Neste gang er det gullegget dere henter ut :)

Det jeg gjord annerledes på det siste forsøk, var å holde meg unna alt av melk (ost, sjokolade,melk, osv…) og gluten. Tok i tillegg ekstra D vitaminer. Jeg vet ikke om det virket inn, men ble anbefalt det av en akupunktør..

Håper du har husket å være egoistisk i dag!

Takk for det <3 Føler jeg må følge med på de som hører til Haukeland, var jo der mitt lille mirakel ble laget :)
Det var som du sa i ditt innlegg, nå vet de hvordan du reagerer på hormonene. Neste gang er det gullegget dere henter ut :)

Det jeg gjord annerledes på det siste forsøk, var å holde meg unna alt av melk (ost, sjokolade,melk, osv…) og gluten. Tok i tillegg ekstra D vitaminer. Jeg vet ikke om det virket inn, men ble anbefalt det av en akupunktør..

Håper du har husket å være egoistisk i dag!
Tusen takk for gode råd og tips!! :D Skal definitivt ha det i bakhodet!! :) :) De ringte i sted og spurte om jeg kunne tenke meg å starte opp igjen så fort som mulig, og jeg sa ja, hvorfor vente?? ;) Så da skulle hun snakke med ene legen så skulle de finne ut av behandling også ringe opp igjen, forhåpentligvis får de tid så hun kunne ringe opp igjen før abeidsdagen var omme :)

Hehehe, vært littegranne egoistisk, men er på jobb, heldigvis ferdig 14.30 så DA skal jeg hjem å være egoistisk hihihi :D :D

Ååå, som jeg håper jeg er like heldig som deg! <3 <3

Back
Topp