Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjent masse spark, det er bare det at de er under morkaken. Så for meg at når hun snur seg så vil jeg ikke kjenne sparkene pga morkaken, og da bli bekymret![]()
Godt å høre! Da er det håp om at jeg vil kjenne noe der også etterhvertSer den! Men som sagt så kjente jeg det midt på magen under navlen idag, og er rimelig sikker på at det er der morkaka ligger![]()
Jeg spurte jordmor om dette, og hun sa om jeg ikke kjente liv hver dag etter jeg var i uke 25, så måtte jeg kontakte føden. Jeg har selv morkaka på fremste vegg og kjenner bare spark om hun sparker ned eller i siden, men kjenner liv hver dag likevel nåBegynte å tenke på en ting. Skal man kjenne daglig bevegelse etter uke 24 om man har morkaken foran også?![]()
Er 2 uker igjen til jeg er i uke 24 så har god tid, men tenkte på det likevel![]()
Tusen takk for svar! Var egentlig det jeg lurte mest på. Ønsket ikke å virke hysterisk når jeg kom til uke 25 og evt. kjente veldig liteJeg spurte jordmor om dette, og hun sa om jeg ikke kjente liv hver dag etter jeg var i uke 25, så måtte jeg kontakte føden. Jeg har selv morkaka på fremste vegg og kjenner bare spark om hun sparker ned eller i siden, men kjenner liv hver dag likevel nåJeg er 25+1
![]()
Så bra at dere sjekketVar akkurat en tur på føden fordi jeg ikke hadde kjent liv på over et døgn ;/ Heldigvis var alt fint <3 er i uke 24+5 nå
Der sa jordmor at vi skal kjenne liv daglig fra uke 23. Men nå var morkaken min godt plassert fremme på hele magen, så selv om vi så babyen bevege seg og sparke på ul så kjente jeg ingenting. Så det er veldig avhengig av hvordan babyen ligger. For senere samme kveld kjente jeg tydelige spark!![]()
![]()
Kanskje det kan betrygge andre som føler de kjenner lite![]()