Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist ble jeg gravid etter sex i dusjen stående hvor alt kom rett ut, så tror ikke det har så mye å si![]()

Om jeg prøver å bli gravid, så gjør jeg og dette. Leste en eller annen plass da jeg prøvde på nr3 at dette kunne hjelpe om mannen ikke har så mye eller livlige sædceller. Men ellers er det do etterpå, for å få griset utHar aldri gått på do rett etter sex (om eg ikkje MÅ på do då), aldri hatt uvi heller sånn sett. Ligger med rumpa hevet i ca 30min og chille, må jo passa på at flest mulig kjem seg inn![]()
![]()
Om jeg prøver å bli gravid, så gjør jeg og dette. Leste en eller annen plass da jeg prøvde på nr3 at dette kunne hjelpe om mannen ikke har så mye eller livlige sædceller. Men ellers er det do etterpå, for å få griset ut![]()
Ja det er sant, men stresser ikkje med det liksomhender ofte at eg sovner også, så trur ikkje det er noko fare på ferde å la sæden være i, om ein ikkje er veldig plaga med uvi då
![]()
Det er ikke sæden som gjør at du får uvi, men det at man dytter bakterier oppover urinrøret. Hvis man tisser etterpå får man dog skylt mye ut igjen.
Jeg selv kjenner ikke uvi'en før jeg får betennelse i nyrene, så er sånn sett ganske lite plaget - men som gravid er jo ikke det helt heldig (så er selv veldig glad for regelmessige urinprøver for uvi i svangerskapet). Og i mitt tilfelle er det jo da også veldig greit å forebygge - i alle fall de gangene jeg er gravid.
) uten at dei få gangene ein gjer det skal bli noko problem. Men om ein sliter med uvi bør ein ikkje ta sjansen selv dei få gangene. Det meinte eg 

Elsker sex, men ønsker ikke å ødelegge morroa ved å dele for mye info rundt syklusen og prøvingen med han. Leit å være avhengig av hans sexlyst da