Etter rap

x1xPastella

Forumet er livet
Kommer nesten alltid hikke!!!!

Noen andre?

Ja, samme her. Høres så vondt ut, men det var helt vanlig sa helsesøster... Så det er det vel det da... [8|]

Her også [:D] Han hikket masse da han var inne i magen også [:D] Har hørt at hikken gjør at de ikke får mageknip, så det er jo bra -vis det stemmer da [;)]

ja, her og...hun hikker innimellom, og jeg får helt vondt for hver hikk hun tar...stakkar lille...men det bruker å hjelpe å gi henne litt ekstra melk eller å legge hun på magen og stryke over ryggen...
Hikket og veldig ofte inni magen min...det er jo helt normalt, men det er sikkert ikke noe godt for de heller stakkar små...

Ja, Matilde hikker ofte... og med hele kroppen.. stakkars.. [;)]

ikke etter rap, men etter gulp! Da hikker han alltid!

Her også kommer hikken etter rapen[:D]

Ja,det er typisk det [8D] Og så må han få en påtår for å stagge hikken og da raper han igjen også hikker han igjen ...

Evig runddans

Etter rap vil han ha mer mat her [&:] ikke alltid jeg tør å rape han om han sovner med maten i munn [8|]

Nei,Asbjørn sovner ofte ved brystet han og ..Da er det umulig å få han til å rape ,så da legger jeg han på høyre side med gulpeklut under haka så skulle han gulpe så renner det i hvert fall ut ..

de hikker fordi de skal få ut den luften de svelget under matingen.

ORIGINAL: Tussi75

Ja,det er typisk det [8D] Og så må han få en påtår for å stagge hikken og da raper han igjen også hikker han igjen ...

Her også...!

ORIGINAL: Sommersmil

de hikker fordi de skal få ut den luften de svelget under matingen.

Julie har problemer med rapingen hun... Uansett hvor lenge jeg stryker på ryggen hennes og prøver, så er det ikke alltid hun raper, sjelden faktisk... Bekymret jeg...  Noen tips??

ORIGINAL: Freia81

Her også [:D] Han hikket masse da han var inne i magen også [:D] Har hørt at hikken gjør at de ikke får mageknip, så det er jo bra -vis det stemmer da [;)]

Det tror jeg ikke stemmer her iallefall [&:] hun hikker - MEN har masse mageknip for det dessverre [:-]

ikke så ofte her, hva kommer det av da?

ORIGINAL: seilø

ikke så ofte her, hva kommer det av da?

hikken kommer av luften de svelget under måltidet

Back
Topp