ETTER positiv test - tar dere noen nye vitaminer, tilskudd, babyklister el.lig?

Solsikke2016

Glad i forumet
Tar folat, men bør jeg begynne med noe annet som kan hjelpe spire å sitte fast?

:)

Jeg vet ikke hva som hjelper spiren med å sitte fast, men jeg tar "Gravid kosttilskudd" av Lifeline Care, den gule og oransje pakken som man får kjøpt på apoteket. :love017:thumright Trodde at det var et must å kjøpe den..:think005

Tar folat og omega3 kapsler :-) Gidder ikke ta noe annet så lenge jeg har et greit variert kosthold. Bedre å spise sunn mat en masse piller tenker jeg :-)

Tar bare folat og tran. :-) prøver å spise sunt, ikke alltid like lett, Hehe. :-P

Folat, Omega 3 og "5 om dagen" samt variert kost :)

Jeg tar Jern, d-vitamin, folat og E-vitamin. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du får evt kjøpt gravid pakker på apoteket ;)

Omega 3, folat og C-vitamin her. Tar ikke jern, selv om jernlagrene ble lave forrige graviditet. Dette er bedre å ta først når man får indikasjoner på at man bør ta det, da jern ikke "uten grunn" skal tas sammenhengende over en lengre periode. Man har også lett for å bli (mer...) hard i magen av det. Ikke dumt med de ferdigpakkene heller da :-)

Folat og tran :) klarer ikke de store tabl i den gravidpakken :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Folat og tran.

Jeg tar folat, d-vit, jern, omega 3, b12 og c-vit :) jeg er vegetarianer, så vil være helt sikker på at babyen og jeg får det vi skal!

Folat og tran her og. Ellers fisk minst 2 ganger i uken og alltid salat/grønnsaker ved siden av all mat.

Du må være forsiktig med jern tilskudd om ikke du har påvist jern mangel fra legen... Da er d bedre å spise leverpostei og jern rik mat
Tar ikke jern hvis jeg ikke har hadd behov for det. Har jernmangel fra før, så derfor tar jeg jerntilskudd.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tar bare folat. Sliter med å svelge tabletter, så prøver å spise variert i stede:) har ved noen anledninger tatt vitaminbjørner, hihi!

Back
Topp