Etter permisjonen

pebbles

Gift med forumet
hva skal dere gjøre da? Huff jeg er så i tvil jeg! Vet det er en stund til,men tiden flyr så fort atte.. Jeg har full jobb som avdelingsleder, og er litt usikker på om jeg orker å gå tilbake til den jobben med en gang. Den innebærer en god del overtid, og masse ansvar som gjør at hjernen jobber på høytgir hele døgnet. Skal jeg tilbake i den må jentene i barnehage.. Ellers vurderer jeg å jobbe natta, og ha dagmamma her når jeg sover. Økonomisk sett lønner det seg for oss at jeg jobber som leder.. Tenker og tenker.. Hva skal dere gjøre?

Har ikke peiling. Nå ble jeg ferdig på skolen etter at jeg hadde fått frøkna. Og jobben sa jeg opp når gubben flytte til usa. Så akkurat nå er jeg arbeidsledig. Så vet ikke om jeg begynner å jobbe mens vi er her. Nå er jeg så heldig at jeg ikke behøver å jobbe da, må jo innrømme at det er litt godt.

jeg har smått begynt å jobbe selvom, det er ennå noen måneder til permen er slutt.. Siden det var akutt krise på jobben (helsevesen, som vanlig)takket jeg ja til å ta noen nattevakter  iblant.. mannen min skl sannsynligvis bruke sin fedrekvote, og derfor skl jeg jobbe i hele oktober visst.. også noen røde dager i desember, til jeg begynner for fullt i januar..

jeg vet ikke hva jeg skal...er litt usikkert enda...før permisjonen begynte, jobba jeg som dagli leder på Esso Bensinstasjon. Men den stasjonen blir nå ombygget til On the Run.Jeg har fortsatt stilling 100% på dagen, men ikke dagli leder...Også vil jeg lissom ikke jobbe på Esso for resten av livet hehe [:D][:D]  Men jeg har ikke utdannelse heller, ikke bra [&:][&:] Men får vel sette meg på skolebenken igjen etterhvert, men det er SÅ kjedelig da..HUff....Så med andre ord, vet ikke hva jeg skal....[:)]