Etter man er ferdig med det siste forsøket

C

Chuma

Guest
Dere som er ferdige med de tre forsøk i det offentlige, hadde dere noen form for ettersamtale etterpå? Eller var det bare brått slutt etter negativ test? jeg hadde bare en veldig kort samtale med sykepleieren da jeg ringte for å få prøveresultatet mitt. Hun tilbød meg å komme tilbake og ta en ny blodprøve siden jeg hadde fått positiv test hjemme, men det ble aldri så jeg gjorde det. Lurer på om jeg burde kontakte dem igjen, eller om det ikke er noen vits i, siden de er ferdige med meg nå. Hva er vanlig praksis?

Vi ble tilbudt psykolog..Men takket nei.. Men, naa fikk vi beskjed om at hvis vi velger aa proeve AI (etter flere undersoekelser) med donor, saa maa vi igjennom to samtaler med psykolog, foer de tar en endelig avgjoerelse om de kan/vil gi oss videre behandling..
Jeg oensker ikke disse samtalene..Men ser ikke ut til at vi har noe valg om vi vil fortsette hos samme klinikk hvertfall...

Dere som er ferdige med de tre forsøk i det offentlige, hadde dere noen form for ettersamtale etterpå? Eller var det bare brått slutt etter negativ test? jeg hadde bare en veldig kort samtale med sykepleieren da jeg ringte for å få prøveresultatet mitt. Hun tilbød meg å komme tilbake og ta en ny blodprøve siden jeg hadde fått positiv test hjemme, men det ble aldri så jeg gjorde det. Lurer på om jeg burde kontakte dem igjen, eller om det ikke er noen vits i, siden de er ferdige med meg nå. Hva er vanlig praksis?

Vi fikk telefon samtale, noe som ikke var lett å få til når vi jobber med en times kjørevei hver i forskjellig retning:p
Men det var ikke stort vi fikk ut av samtalen, på det punktet har st.olavs mye forbedringspotensial hvertfall....
Kan hende andre sykehus er bedre på det punktet selvfølgelig.
Men jeg ble hvertfall bare frustrert av den "samtalen"

Vi fikk tilbud om samtale, men takket nei. Føler vel vi ikke har så mye mer å snakke om, enn det vi allerede har snakket om. Dessuten så er det vondt å snakke med dem om dette, synes jeg. Hvis vi hadde fått tilbud om psykolog, eller iallfall en annen person enn dem vi "kjenner", så synes jeg det hadde vært fint.

Back
Topp