Etter leggetid..

frk. lykkelig

Babylykke januar 2015
Sommerfuglene 2017
Er dere innom å ser til de små når de har sovnet?:)

Flere i familien reagerer på at jeg ikke gjør det til lillemor. Ho er til tider veldig varsøvd, så da er sjansen stor for at jeg vekker ho.
 
Er inne før jeg legger meg og ser at alt står bra til :) noen ganger våkner de litt, men da er det bare å gi vann og si natta og så sover de videre :)
 
Hører til februar gruppa men.. :)

Vi er ikke inne om ikke hun har behov for trøst/kos etc. Hun sover veldig veldig lett på den tiden og det skal nesten ikke noe til før hun våkner da, og sovner da ikke med det første. men vi har babycall med kamera så vi ser henne der fra hun legger seg til hun våkner :)
 
Vi har babycall med kamera, så går inn til han om han er urolig, leter etter bamsen/sutta eller har mista dyna ovserverer at han snur litt på seg å sånn på kamera ellers om d har vært rolig så ser jeg innom døra til han når jeg legger meg
 
Er innom en tur en liten stund etter hun har sovnet, å kanskje en tur til før vi legger oss:)
 
E inne når ho e sovna, so innom før eg legge meg. Mest for å sjå at ho har dyna på seg sio ho e so heisen å sparka den av..:) ellers kun inn om ho hyle og ikkje sovne kjapt igjen for å gi tutt og kos:)
 
Vi har babysitter inne hos ho, uten kamera. Og ho sover I pose for ikke å bli kald dersom dyna forsvinner. Ikke enkelt med varsøvde barn :p
 
Nei, men gjør det før jeg legger meg. Har enda babysense..å om han gråter hører jeg det
 
Babycall med kamera, hvis ikke hadde jeg nok gått innom før jeg la meg. Greit å sjekke at dyna er på plass og at det står bra til :)
 
Jenta vår begynte å sovne av seg selv etter nyttår og flyttet også da inn på eget rom. Hun sover forsåvidt mye bedre etter det! Sjekker til henne innen en time etter jeg har lagt henne, og en gang til når jeg går å legger meg. Hun har blitt flinkere nå til å finne smokken sin selv, så om jeg hører litt surving om natta fra hun, sovner hun som regel fort da hun finner det hun leter etter selv. Gråter hun mer pleier jeg å gå inn å sjekke, da pleier det som regel Være noe mer. For eksempel at hun har bæsja, vil ha vann eller er syk. Ellers så kan jeg vel si at dattera vår også sover ganske lett og våkner lett, men har blitt litt bedre nå at hun tåler lyder.
 
Her har tulla begynt å sove godt, et innom henne to ganger mellom ho legger seg og jeg går å legger meg :)
 
Back
Topp