Etter kynnere

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Hele formiddagen ble det tur til legevakta for å se om det kunne være noe som gjorde det.
De fant heldigvis en sterk og god hjerteryrme på 144 slag i minuttet. ☺ Og jeg fikk strengt beskjed om å holde sengen idag og ta det rolig imorgen. Så min planlagte fjelltur ble ikke noe av.

Må si det da var litt godt når jeg kom hjem og la meg at jeg kjente den lille som herjet rundt der inne ☺ det var en ekstra god og betryggende følelse

Hvor langt er du og er du første- eller flergangsfødene? Jeg var på svangerskapspoliklinikken på sykehuset for å måle lmh på torsdag. Jeg har har hatt kynnere og er uke 17+2 i dag. Overlegen jeg bar hos sa at det er normalt med kynnere tidlig, særlig til flergangsfødene:) Så lengr de ikke er vonde... Men bra du tok en tur på LV uansett.. Jeg hadde masse kynnere fra uke 19 første gang, som desverre påvirka lmh og jenta kom i uke 30.

Jeg er 16+6 og er førstegangs. Så de ville gjerne ha meg inn bare for å sjekke at alt var i orden ☺

Så bra :)

Hadde masse kynnere jeg også forrige svangerskap, men tok det som et tegn på å ta det litt mer med ro. Kan være litt skremmende når man ikke vet hva det er, men som regel helt ufarlig :)

Back
Topp