Etter jm time igår ble det litt bra nyheter.

Draapen

Forelsket i forumet
Endelig ser det ut som blodtrykk mitt er tilbake på normalen. Har hvert veldig høyt, både over og under trykket.

Baby hadde også fester hode men hun skrev noe som kn på helsekort. Noen som vet hva det betyr?

Er 35+3 idag, og skal på kontroll på føde poliklinikk til uka. Kanskje jeg ikke rekker mye etter det.

Gledelige nyheter at blodtrykket er normalt igjen og hodet er festet :) da får babyen bare vokse seg stor og sterk før den kommer ut :)

Høres bra ut. Jeg var på kontroll her om dagen, da lå baby med hodet ned og legen på sykehuset skrev H/+ på feltet for "leie" på helsekortet. Hva den forkortelsen du fikk betyr, vet jeg ikke. Jeg er også i uke 35 og skal ha keisersnitt 18/5. Lykke til med innspurten!

Endelig ser det ut som blodtrykk mitt er tilbake på normalen. Har hvert veldig høyt, både over og under trykket.

Baby hadde også fester hode men hun skrev noe som kn på helsekort. Noen som vet hva det betyr?

Er 35+3 idag, og skal på kontroll på føde poliklinikk til uka. Kanskje jeg ikke rekker mye etter det.
Så fint med gode nyheter! :-)

Kn, det kan jo stå for knapt festet?
At det er så godt som festet, men ikke 100% ennå. Min første festet hodet i uke 35, og jeg fødte i uke 37.

På min siste kontroll sa lege på føden at hodet var nesten festet, og skrev da H+. Synes det er veldig bra, siden mange ikke fester hodet som tredjegangsfødende. :-)

Så fint med gode nyheter! :-)

Kn, det kan jo stå for knapt festet?
At det er så godt som festet, men ikke 100% ennå. Min første festet hodet i uke 35, og jeg fødte i uke 37.

På min siste kontroll sa lege på føden at hodet var nesten festet, og skrev da H+. Synes det er veldig bra, siden mange ikke fester hodet som tredjegangsfødende. :-)
Ja det var ordet hun snakka om. Han har lagt med hode ned i flere uker. Hi hi

Håper han kommer i uke 37 he he

Knapt festet høres jo riktig ut. Hos meg har det stått HB for
Hode bevegelig, nå står det HF for hode festet :)

Knapt festet høres jo riktig ut. Hos meg har det stått HB for
Hode bevegelig, nå står det HF for hode festet :)
Ahh, jeg har lurt på hva HB står for. Det som står hos meg også. Skal til jordmor på tirsdag. Blir spennende å se da, men jeg tror ikke hodet er festet ennå. Spørs om h*n ikke har tenkt å gjøre det :shifty:

Ahh, jeg har lurt på hva HB står for. Det som står hos meg også. Skal til jordmor på tirsdag. Blir spennende å se da, men jeg tror ikke hodet er festet ennå. Spørs om h*n ikke har tenkt å gjøre det :shifty:
Får håpe det er festet da :) jeg merket stor forskjell. Så det veldig på magen fordi den sank veldig, og så ble jeg akutt tissatrengt etter det hehe

Får håpe det er festet da :) jeg merket stor forskjell. Så det veldig på magen fordi den sank veldig, og så ble jeg akutt tissatrengt etter det hehe
Ja jeg venter litt på det jeg også, men her er det ingen forskjell.. Dessuten har alle bevegelsene vært feil i forhold til normalen i dag. Bruker å kjenne føtter øverst til høyre på magen og nå er bevegelsene mer midt på magen. I tillegg har jeg kjent en del stikkinger rett ned. Aner ikke hva lille gjør på :p

Ja jeg venter litt på det jeg også, men her er det ingen forskjell.. Dessuten har alle bevegelsene vært feil i forhold til normalen i dag. Bruker å kjenne føtter øverst til høyre på magen og nå er bevegelsene mer midt på magen. I tillegg har jeg kjent en del stikkinger rett ned. Aner ikke hva lille gjør på :p
Stikkinger der nede kan være ett greit tegn da :) og bevegelsene blir jo litt annerledes når hodet fester seg, de ble i hvertfall det hos meg. Kan jo hende lille har en sånn siste fest før festing (ha ha). Jeg hadde fistpumping i magen i natt så ikke greit å vite alltid :P

Stikkinger der nede kan være ett greit tegn da :) og bevegelsene blir jo litt annerledes når hodet fester seg, de ble i hvertfall det hos meg. Kan jo hende lille har en sånn siste fest før festing (ha ha). Jeg hadde fistpumping i magen i natt så ikke greit å vite alltid :p
Ja, noe har h*n gjort hvertfall :p Kan jo håpe på at det er hodet som er festet :) Så lenge lille ikke prøver seg på noe tullball og snur seg andre veien nå!

Back
Topp