L *LilleMy* Flørter med forumet 30 Okt 2013 #1 Lå dere etter innsetting? Eller var det bare rett ut av stolen for å kle på seg? Kan man tisse rett etterpå? (Vet at man ikke tisser ut egget..hihi). Sent from my iPhone using BV Forum
Lå dere etter innsetting? Eller var det bare rett ut av stolen for å kle på seg? Kan man tisse rett etterpå? (Vet at man ikke tisser ut egget..hihi). Sent from my iPhone using BV Forum
gulfresie Forelsket i forumet Julibarna2014 30 Okt 2013 #2 Her var det rett opp av stolen og fikk tisse med en gang --------------------------- Bruker mobilen nå
Her var det rett opp av stolen og fikk tisse med en gang --------------------------- Bruker mobilen nå
januarbarn Mitt første barn Januarhula 2014 30 Okt 2013 #3 Måtte ha blæra halv full ved innsetting, ble anbefalt å ligge minst 20 min etter, og fikk tisse rett etter det ;-) Fra mobil enhet
Måtte ha blæra halv full ved innsetting, ble anbefalt å ligge minst 20 min etter, og fikk tisse rett etter det ;-) Fra mobil enhet
Knerten07 Forumet er livet VIP 31 Okt 2013 #4 Måtte ligge en stund etter innsett, men det var egentlig først og fremst for å roe ned som de sa. Kunne tisse etter dette.
Måtte ligge en stund etter innsett, men det var egentlig først og fremst for å roe ned som de sa. Kunne tisse etter dette.
Amariya Flørter med forumet 31 Okt 2013 #5 Rett opp fra stolen og ut å tisse for min del, så en samtale med sykepleier før jeg dro hjem.
Plexy Gift med forumet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2015 Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 31 Okt 2013 #6 Rett opp og tisset, samtale med sykepleier, så hjem -iPhone appen-
stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Oktobermirakler 2013 Februar 2014 - Skjult forum VIP Septemberlykke 2015 31 Okt 2013 #7 Rett opp og ut i fri luft
Zerafina Flørter med forumet Julibarna2014 12 Nov 2013 #9 Rett på do, så lå jeg i 30 min Sent from my iPad using BV Forum
Truddelutt'n Gift med forumet 13 Nov 2013 #10 Zerafina : Åååå som jeg digger nedtellingen din til jul i signaturen hihi WEEE jul!
Zerafina Flørter med forumet Julibarna2014 13 Nov 2013 #11 Trudelutt: den hadde jeg glemt! jeg ser den ikke, jeg bruker app Men nå er det veeeeeldig snart jul! Sent from my iPad using BV Forum
Trudelutt: den hadde jeg glemt! jeg ser den ikke, jeg bruker app Men nå er det veeeeeldig snart jul! Sent from my iPad using BV Forum
F firetretoen Elsker forumet Augustlykke 2015 Septemberlykke 2015 15 Nov 2013 #12 Rett opp av stolen, ut og kle på seg, inn på do, samtale med sykepleier og rett ut og hjem