Etter hysteroskopi..

Lille Mille

Gift med forumet
hvor lenge blødde dere etter dette.. og hvor mye? Fikk beskjed fra legen etter torsdagens lap og hys at det var normalt å blø i 2 dager.. nå er jeg på dag 4 og det ser ikke ut til å gi seg. Ringte sykehuset nå og fikk snakke med en lege på kvinneklinikken. Jeg skal bare se det an, og ringe om jeg får feber eller magevondt. Men hvor lenge må jeg gå sånn her da? Er jo skikkelig svimmel og ustø... orker jo ingen ting! Såret etter lap´n er fint så det er ikke det som er det verste, men det er denne her blødninga [:(] Kan det ikke bare gi seg? [8|]

Hmm, rart at det ikkje stoppar å blø! Får håpa det går seg til kjapt! Eg hadde jo kikkholsoperasjon i 2007 der eg fjerna cyster på eggstokkane og trur ikkje eg blødde meir enn 1-2 dagar etterpå.

Jeg har ikke hatt hysteroskopi så kan ikke hjelpe deg der. Etter lap blødde jeg i 2-3 dager tror jeg, men kun spotting etter den første dagen. Ville bare sende over en diiiiiger bamseklem til deg [:)]
Fortsatt god bedring.

......................................................................

Kom på at jeg jo hadde en blødning i buken etter lap og lå i noen timer med dren. Muligens derfor jeg kun blødde et par dager etterpå. Alt blodet kom jo ut "snarveien" [8D]

Takk for svar jenter. Det har begynt å avta litt i dag, så da ser jeg på det som positivt og gleder meg til blødningsfrie dager [:)]

Back
Topp