Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer til å ta multivitamin for gravide. For å være på sikkre siden![]()
Jeg har kjøpt "kosttilskott - for gravide og ammende" i sverige. Finnes sikkert tilsvarende i norgeHeter det bare det?
Bruker lifeline care gravidFinnes på de fleste apotek
Enig med du. Tror man også fort kan få "for mye av det gode" om man skal ta alt mulig av ekstra tilskudd man føler man behøver. Snakk med legen om kostholdet ditt og om han/hun ser noe behov for ekstra tilskudd av noe slag. Event. jernmangel vil kunne vises vha. blodprøver, om man skulle trenge tilskudd av det.Jeg tar ferdig boksen med folat pluss to tranpiller hver dag. Føler ikke jeg trenger noe mer utenom vanlig sunn mat. Føler man at man har mangler så vil jeg tro det er greit å sjekke hos lege hva man faktisk har behov forIkke alt av diverse tilskudd som nødvendigvis har så mye for seg.
Kommer til å fortsette med multivitamin hele svangerskapet med mindre legen sier noe annet. Må høre med legen også i forbindelse med D vitamin som jeg vanligvis tar hele vinterenTar dere noe annet enn tran etter 1. trimester? Jeg vurderer multivitamin eller noe lignende. Jeg prøver selvfølgelig å ha et variert kosthold, men føler ikke jeg kommer helt i mål.