Etter fødsel

Brie, blåmuggost og å ligge på magen igjen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ligge på magen, trene venter og jogge :D kan ikke vente!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gleder meg til å kunne trene for å bli bedre igjen! Ta skikkelig i på en treningsøkt!
Og et eller 5 glass vin en fredagskveld :) men mest av alt selvfølgelig til å bli kjent med lille minien :-)

Ikke for å ta fra dere som gleder dere til å ligge på magen gleden, men om dere får godt med melk, er det ikke så mye bedre å ligge på magen med brystspreng dessverre...

- Roastbeef, salami og biff som ikke må være gjennomstekt.
- Komme i gang med å bli kvitt kiloene. Ser for meg at det blir så lett å bli kvitt vekta på sommeren, for da er det så mye enklere å gå tur osv. Nemlig.... Så får jeg se om viljestyrken til å skjerpe kostholdet er der.
- Muligheten til å ta seg en cider. Jeg drikker det aldri, de eneste gangene jeg har lyst på det er når jeg er gravid. Så det blir vel en av de tingene som ikke kommer til å skje før ungen er i barnehagen...
- Og som mange av dere andre: ligge på magen om det lar seg gjøre:D

Gleder meg til å få igjen det supre immunforsvaret mitt, å bli helt frisk, det har vært dårlig hele vinteren og nå har jeg bihulebetennelse. Er avhengig av otrivin. Blir godt å kunne så opp av senga uten å "rulle"seg ut:P Slippe å gå på toalettet for å tisse, så utrolig ofte! Ta på sokkene stående:) gå fortere!

Gleder meg til godteri og sjokolade, har levd sukkerfritt og veeeldig sunt til tross for at jeg er en skikkelig søtmons! I tillegg gleder jeg meg til fredagsvin når den tid kommer, og når julen kommer gleder jeg meg over at jeg kan spise fenalår .. Det var også et savn i år(fjor). ;-)

Back
Topp