Etter fødsel

Sienna

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Februarhjertene2017
Hva gleder dere dere mest til å spise/drikke/gjøre når babyen(e) er ute av magen? ;)

Jeg gleder meg til å kunne spise brie, spekemat, roastbiff, drikke vin (riktignok ikke de første par månedene etter fødsel, men til høsten kanskje), sove på magen, knyte skoene og lakke tåneglene uten den store bolla i veien, og puste lettere/ha bedre kondis.

Ikke så altfor lenge til dette blir en realitet nå! :D

Har aldri gledet meg til noe spesielt med de to første, men denne gangen gleder jeg meg enormt til et glass sancerre... Det skal jeg ha kjapt, deg rett etter en amming for å ikke forurense melka ;)

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Ligge på magen! Spise spekemat (også salami og svartpølse). Drikke vin!!
:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Spise brødskive med salami, agurk og majones!! :D Og spekemat som kveldskos, og "grøtpinne"! Og å ligge på magen, og sprette opp av senga om morgenen! (har lyst nå, men bekkenet vil ikke :P ) Gleder meg til krabbe (har spist krabbeklør-innmat en gang i svangerskapet), men gleder meg til å kunne spise krabbe generelt bare :D

Gleder meg til å kunne snu meg ordentlig i senga, uten å uffe meg :P Åå, så gleder jeg meg til en god kald øl litt senere :D Og så gleder jeg meg til å kunne ha på sokkene, stående og raskt!! :D Wææ, gleder meg!! :D :D

Jeg gleder meg til å kunne spise uten å enten tvinge i meg maten eller bli kvalm etterpå. Få matlyst. Kunne bevege seg som før uten å bli sofa liggende. Kunne gjøre husarbeid uten mange pauser. Og vin. Ja jeg gleder meg vel rett å slett til å bli meg igjen! Begynner å bli lei av at formen svinger opp å ned hele tiden!

Jeg gleder meg til å "være meg selv" igjen...

- ikke ha smerte for vært minste bevegelse pga bekkene
- ha mer energi til å orke å gjøre mer
- slippe reddsel og beskymringer for det lille bolla i magen
- komme i form og trene igjen
- vin kveld ;)
- salami - det har jeg virkelig savna *sikle sikle*

Det er vel det jeg kommer på nå :) må nesten få si at "det er ikke så morsomt å være gravid" :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gleder meg til å "være meg selv" igjen...

- ikke ha smerte for vært minste bevegelse pga bekkene
- ha mer energi til å orke å gjøre mer
- slippe reddsel og beskymringer for det lille bolla i magen
- komme i form og trene igjen
- vin kveld ;)
- salami - det har jeg virkelig savna *sikle sikle*

Det er vel det jeg kommer på nå :) må nesten få si at "det er ikke så morsomt å være gravid" :p

Ikke for å ta fra deg noen glede, men svangerskapet er nok bare begynnelsen på bekymringene. Når babyen kommer på utsiden, så kan man riktignok dele litt mer av ansvaret med pappa'n, men det er "alltid" noe å bekymre seg for. Det er det også med Storesøster som nå er straks 2 år, og kommer helt sikkert til å være slik til barna er både 10 og 18 og 30år ;) Men det er selvsagt litt andre bekymringer enn når babyen ligger usynlig i magen :)

Ikke for å ta fra deg noen glede, men svangerskapet er nok bare begynnelsen på bekymringene. Når babyen kommer på utsiden, så kan man riktignok dele litt mer av ansvaret med pappa'n, men det er "alltid" noe å bekymre seg for. Det er det også med Storesøster som nå er straks 2 år, og kommer helt sikkert til å være slik til barna er både 10 og 18 og 30år ;) Men det er selvsagt litt andre bekymringer enn når babyen ligger usynlig i magen :)
Hehe, stemmer og jeg ser de beskymringene. Har liksom tenkt under svangerskapet hvordan mamma har og har hatt det - man er mor til man dør, og vil alltid være beskymret for ungene til sine... På forskjellige måter ;)

Åh, jeg har så mye jeg gleder meg til:
-trene! Gå tur! Løpe! Bevege seg uten smerter!
-sove/ligge på magen
-sove uten smerter hver gang jeg vil snu meg
-Brie og spekeskinke
-blodig biff
-vin og pils
-snus!
-normal pust; kle på seg uten å høres ut som en valross.
-stå tett tett inntil kjæresten, sånn som vi pleier. Nå må enten han eller jeg bøye seg rundt magen. Og vi kommer ikke helt tett inntil.

Men, stort sett hele det lange og ganske kjipe svangerskapet er det disse tingene jeg har gledet meg til. Men de siste par ukene har jeg begynt å glede meg på ordentlig til å møte lillemann i magen også. Deilig å kjenne på den følelsen, har nesten vært litt bekymra for hvor likegyldig jeg har vært :-/

Jeg føyer meg inn i mye som har blitt sagt! Lett å kjenne seg igjen. Spesielt det å snu seg uten smerter og å kunne gå turer igjen. Dere som sliter med smerter, hvor har dere vondt? Jeg er plaget av en fryktelig ryggsmerte som blir verre i løpet av natta og det kjennes som ryggen har låst seg fullstendig når jeg våkner- der eneste som hjelper er bevegelse. I tillegg har jeg isjas stråling ned det ene benet.....

Lurer på om man glemmer alt det vonde ei stund etter fødselen da de fleste jeg møter får stjerner i øynene når de forteller meg at de eeelsket å gå gravid og kunne gjort det hele livet! Jeg er ikke helt der altså.............

Gleder meg til å bli kvitt halsbrann!! Gleder meg også til å bruke klærne mine igjen og å shoppe nye klær! Hvitvin, salami og ligge på magen

Jeg vil ha ei iskald cider og en røyk!! :D

Og kunne kle meg, barbere, ligge på magen og alle tingene der magen nå er i veien... Slippe bekkenløsning og å kunne stå lenger enn 5 min!!! :O :D

Nyter egentlig veldig å være gravid, og er ikke begynt å glede meg til å ikke være det. MEN kunne gjerne vært foruten å være konstant tissetrengt!!

Jeg har hatt er forholdsvis lett svangerskap og stort sett så nyter jeg å være gravid. Men siden jeg har lagt på meg så sinnsykt mye så gruer jeg meg nesten til å ikke være gravid lenger. Jeg takler å være gravid og litt tjukk, men det spørs hvordan jeg takler å bare være tjukk :P

Åh, jeg har så mye jeg gleder meg til:
-blodig biff
Åh, det gleder jeg meg også til! Sikle, sikle...

Og til å slippe opp om natta for å tisse, og våkne hver gang jeg snur meg fordi jeg skal ha med meg hele dyna mellom beina og teppet over kroppen :p Å våkne for å amme er myyyyye koseligere :love017

Lättare i kroppen och utan ond rygg och massa kynnere...Glädjer mig till att kunna röra mig mer och leka med den blivande storebroren:-) Ett glas vin etterhvert, brie och andra goda ostar...

Gleder meg til å kunne løpe igjen!
Til dere som savner salami, det er godkjent om det er varmebehandlet, så hva med en toast med ost og salami? ;)

Back
Topp