Etter fødsel

85modell

Glad i forumet
Mannen har tatt seg av alt annet, over 3 uker siden jeg fødte.... Han handler inn, vasker, lager mat, rydder, vasker klær, rett og slett alt....

Har heldigvis fått slappet av og bare tatt meg av prinsen vår.... Pappan får og sin kvalitetstid med han.

Har hatt mye smerter og hatt en litt tøff fødsel... Har enda smerter mellom bena :/ måtte d snart være over! Ikke gøy når det går sååå mange uker... ( er blitt mye bedre)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra at han er så snill og flink til å hjelpe til:) Håper du blir bedre snart. Jeg har også fortsatt vondt mellom beina, tenker å ringe legen imorgen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Last edited:
Bra mann! :) Håper du snart slipper unna smertene. Kan tenke meg det er krevende å gå sånn i ukesvis :(

Håper det blir slik her også. Selv om jeg har mine tvil :p Hvertfall ikke vært noe mer hjelp under graviditeten med hus og ungestell..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjekt med flink mann :) Min mann er også helt super! Ordner og fikser det meste :)

Sånn er det her også, helt sjokka jeg over hvordan han står på.

Håper virkelig du snart blir bedre!

Mannen er suveren, han har alltid vært slik, så flink til å gjøre alt mulig :)

Idag ringte jeg føden, å fortalte om smertene mine. I tillegg fått byll som er smertefull, klemmer på det å får ut materie :(

Kom inn på kontroll, viser seg at jeg har betennelse :( buhu...,
Ikke nå gøy, å vondt var det å bli undersøkt...
Fikk smertestillende og antibiotika....

Måtte det nu snart bli bra...
Lei smertene og problemene det gir!

Back
Topp