Etter fødsel...

mam 4

Betatt av forumet
Dere som har født, når har dere fullkontroll over tissingen??
Har gått en uke nå, men føler ikke jeg har helt kontroll. er ikke sånn at jeg tisser på meg men klarer ikke å knipe igje liksom....

Har ikke født ennå i denne omgang, men kan ikke huske at jeg hadde spes. problemer med det sist. Gikk kanskje en ukes tid før jeg kjente at jeg greide å få skikkelig tak på knipeøvelsene, men lakk aldri så vidt jeg husker... Har imidlertid hørt at også dette er svært individuelt. Det går seg nok til skal du se [:)]

Det er i dag 6 dager siden jeg fødte, og først nå føler jeg at jeg har fått kontrollen igjen.

At man ikke greier å holde seg? Det du mener? Har ikke hatt noen problemer med det jeg:) Skjønner at jeg skal være fornøyd med det[;)]

hadde kontroll med en gang følte jeg.. men jeg måtte bli på føden ekstra lenge fordi jeg ikke fikk til å tisse etter fødsel da [8D] jeg måtte overhodet ikke tisse. prøvde og prøvde. drakk 4 glass saft, 1 glass vann og et glass juice og måtte enda ikke på do [8D] fødte 2316, fikk egentlig dra 0316, men ble der til mellom 5 og 6 fordi jeg ikke fikk tissa, haha[8D]

Back
Topp