Etter du fikk barn...

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Har du forandret deg?
Hvordan? :)

Nei. Tror ikke jeg har forandret meg noe særlig. Bare fått andre prioriteringer.

Siden jeg var 19 da jeg fikk mi første,så ble jeg fort ganske voksen. Så ble mer bevisst på hva jeg gjorde og jmhva jeg prioriterte :)

Ser ting gjennom litt andre øyne. Ikke så veldig tøff på enkelte områder lenger. Prioteringene er også forandret.

Nei forandret meg ikke så mye etter jeg fikk barn, men har forandret meg med alderen. Heldigvis ;)

Jeg er fortsatt meg selv, men med andre prioriteringer. Ja, og så syns jeg det er gøy med babyer og barn nå, var ikke interessert før. :)

Tjaaa, har nok det. Har blitt mer voksen, på en god måte. Jeg kjører roligere, tenker mer konsekvenser. Har blitt mye mer følsom og blir lett rørt! Og setter mer pris på rolige vinkvelder med venninner, enn flatfylla på byen :p

Har fått andre prioriteringer. Og blitt roligere på enkelte områder, og mye mer bekymret og urolig på andre områder ;)

Har blitt litt mer bekymret, ellers er jeg den samme:)

Fått litt andre prioriteringer, og litt mer bekymret på noen områder :-)

Har blitt mer lettrørt, mer bekymret og langt mindre tålmodig (nå var jeg veldig tålmodig i utgangspunktet da). Og jeg har fått strengestemmen til mamma, høres kjempesint ut når jeg mener å være bestemt. Noe jeg syntes var utrolig irriterende ved min egen mamma da jeg var lita ;)

Back
Topp