Etter 2 år og fire måneder<3

Sofius

Forelsket i forumet
Forsatt helt i sjokk! Vi har prøvd i to år og fire måneder og endelig sitter spiren. I det jeg hadde planlagt å ta slankeoperasjon fordi jeg er veldig tung og har pco. ( og pco har hindret oss i å bli gravide).

El har antagelig vært 14 dager forsinka og kommet da jeg skulle hatt mensen. Men jeg registrerer ting på womanlog og ser at søndag 10 august har jeg hatt mye utflod og vondt i magen som er mine el symptomer - men som tydeligvis har vært EL.

Tok en test i dag fordi jeg drømte om at jeg var gravid. Og synes jeg skimta to streker på testen, så tok en digital. Som jammen sa "pregnant". Så tok jeg enda en med ukeindikator som også viste "pregnant 1-2"

Jeg kan virkelig ikke skjønne det!:D Et mirakel!
 
Gratulerer så mye, og velkommen hit!

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Tusen takk!
Har fått tre positive digitale( haha testoman).. men billigstrimmel og rfsu er svært svake.. er det farlig tegn?
 
Gratulerer så mye :)


[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️
 
Gratulerer så mye! Vi slet med nr 1 lenge. Etter at hun plutselig kom, så kjøpte jeg meg Baby Comp.
Nå har vi faktisk fått det til på FØRSTE planlagte forsøket, og jeg sitter også i dag med to billigstrimler som viser svakt positiv 11 DPO.

Må på apoteket i morra og kjøpe digi test ;)
 
Gratulerer!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Back
Topp