Ett tips te deg..

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Med ein mann som snorkar!!!!!
Eg våkna fleire gongar om natto av at han snorkar, smattar å lage all verdens med ekle lydar!! MEN, me fekk ett tips som fungerte ( eller har han bere hatt ei rolig natt..) men eg velge å tru at da funke! Smøra ett godt lag med vaselin onda naso før han ska legga seg! :D Har aldri hørt om da før.. :) Fleire med samma "problem" ?;)

Hvordan skal denne vaselinen fungere? Deler seng med en snorkegris. Et spark i leggen, hjelper ofte...for et halvt minutt. :-/

Han min har operert seg for snorking . Men da har bere blitt verre!! Har ingen aning koffor da virke, men som sagt so e detta første natto me prøve detta so blir spennande å sjå framøve;)

Min samboer både snorker og snakker i søvne :P Og for meg som sover veldig lett, er det ikke så lett å få en god natts søvn de nettene dette står på som verst :P Kanskje vi må prøve tipset ditt.. da blir vi kanskje kvitt snorkinga i hvert fall :P

men tror virkelig ikke folk velger og snorke med vilje.... jeg snorket før jeg fjernet mandlene og ble veldig lei meg hver gang noen fortalte at de ikke fikk sovet fordi jeg snorket.. så om noen sparket meg e.l. gjør det jo ikke sånn at jeg hadde sluttet og snorke er jo ikke noe man kan noe får..

Back
Topp