Ett tips igjen..

munter

Forumet er livet
Det er anbefalt at man har med seg lypsyl el.l når man skal på føden fordi man blir liggende å puste og pese så veldig at man gjerne blir tørr og sår.
Personlig anbefaler jeg ikke lypsyl for jeg synes ikke den gir så mye fukt som den burde.
Jeg har kjøpt en leppe balsam på parfymeriet som jeg synes er kjempe god, den koster 45.- for en bitteliten tube, men den er kjempe drøy, sitter på mine lepper i flere timer ihvertfall[:)]

Den er en tube som er gul med rødt lokk og den heter:

carmex.

Smart. Jeg ser for meg ligge der og puster og peser og spør sambo om han ikke kan ta på meg lipsyl[:D]

Takk for tips! [:D]

Ellers har jeg også et tips for dem som enda ikke fått kjøpt seg amme-bh. Var en tur innom Lindex i går og fant en fin amme-bh for kun 129,-, fantes i både svart og hvitt (kjøpte en av hver jeg). Jeg har prøvet mange forskjellige bh-er de siste par mnd, men synes de har hatt så rar passform. Men denne satt perfekt! Ser mer ut som en vanlig, pen BH, ikke som noe stygt "gravid-spesial-tull".

Lypsyl er jeg totalt avhengig av, så den er med overalt!!!!!

Får angst hvis den blir borte...

Fikk god bruk for den sist gang jeg fødte også!!!!!!

Er totalt avhengig av lepomade! Er med overalt, hvis ikke får jeg panikk!

Bruker Blistex (er i "kremform" på tube). Iser deilig på leppa[;)]

vi fikk tips om både lypsyl og pastiller! siden man ble tørr på leppene, men kunne fort bli litt tørr i halsen og da var pastiller like greit som å drikke så vann.

Back
Topp