ett til kort idag!

tøvpus

Elsker forumet
kom så godt i gang...så æ laga gjerne ett til. rosa så klart,til min lillesøster. ble dårlig bilde,pga bling arket... [8|] så fargan e litt annerledes...

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

Så flott det var!!!

har du malt på stempel?

ja... har bare akvarell maling,aner ikke ka man ska bruke [8|] bruker dt man har [:D]

ORIGINAL: Kaviartuben

d va søtt!!!

ho e sånn som liker sånne typer kort,så da måtte dt bli sånn [:D] artig å lage barnslige kort å...

ORIGINAL: lillmammy

Så flott det var!!!

har du malt på stempel?

ja... har bare akvarell maling,aner ikke ka man ska bruke [8|] bruker dt man har [:D]

Å stilig[:D]

har du no maling du "erh.. hva heter det.. tja.. ønsker å fremheve?[X(] eller liksom som du synes er bra" (finner ikke ordet[8D][:D])

huh? skjønte ikke helt. [:D] 

ORIGINAL: en fis i vinden

så søtt det var!!!

takk [:D]

Så flott det var!!!

har du malt på stempel?

Å stilig[:D]

har du no maling du "erh.. hva heter det.. tja.. ønsker å fremheve?[X(] eller liksom som du synes er bra" (finner ikke ordet[8D][:D])

huh? skjønte ikke helt. [:D] 

tja.. er litt trøtt så er et par ord som er forsvunnet inni hodet mitt.. det jeg mente var om du anbefalte(JAAAAAAa, der kom ordet hjem igjen) altså Om du har en maling som du anbefaller.. f.eks en eske med MANGE farger på nille til 200kr.. liksom..
om hvor du har kjøpt de/hva slags maling du bruker/ OSV:

er på jakt etter sånn maling skjønner du[8D][:D]

aaaa... i see... nei du skjønner dt at,den malingen æ bruker e den som kom md startpakken når du går formgivning,den som alle måtte ha lissom. liker den veldig godt. Van Gogh maling. vet ikke ka den koster,mn e veldig fin å bruke! å veldig drøy! den fås kjøpt på hobby butikker tenker æ [:D] har ikke sånt her,så æ vet ikke kem som selger... [:D]
ha enda dt skrine æ kjøpte i 2004,å ett "nytt" fra 2006. bruker den fra 04 mest.når æ kjøpte ny,så ble æ fortsatt å bruke den gamle... så ett skrin holder en gooo stund [:D][:D][:D]

Back
Topp