Ett par spørsmål.

nysmurf

Flørter med forumet
Jeg har da en veldig tung jobb. Hvor 12-15 kg løfting er helt vanlig. I dag så merker jeg att det stikker litt i magen, rundt navelen min. Tror dere det er kroppen som ikke liker all den løftingen?? Å så lurer jeg på om noe har peiling eller erfaring med sanitets kurs mens en er gravid?? Har blitt spurt om å være med i sannheten på jobben. Å i grunn sagt ja. For det er jo stortsett første hjelp og diverse sånt en skal igjennom og litt om brann så vidt jeg har skjønt. Men er det dumt å bli med på det nå når jeg er gravid liksom?? Ingen på jobben vet noe , å ønsker ikke si noe enda heller.
 
12-15 kilo høres ikke så mye ut da! Selv flytter jeg (ikke alene da) rundt på pasienter opp mot 140 kilo... At det stikker i magen rundt navlen din kan ikke ha noe med svangerskapet å gjøre. Livmoren din kommer ikke opp av bekkenet før uke 12. Og murringer/stikkinger i livmoren på denne tiden er uansett vanlig...
 


glamaria skrev:
12-15 kilo høres ikke så mye ut da! Selv flytter jeg (ikke alene da) rundt på pasienter opp mot 140 kilo... At det stikker i magen rundt navlen din kan ikke ha noe med svangerskapet å gjøre. Livmoren din kommer ikke opp av bekkenet før uke 12. Og murringer/stikkinger i livmoren på denne tiden er uansett vanlig...


sign, er nok ingen grunn til bekymring.
 
Back
Topp