Ett litt annet spm :)

Januar/februar baby <3

Andre møte med forumet
Som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Min lille gutt på 2 år begynner i barnehagen nå i august. Er det noen av dere som har regntøy og støvler å anbefale meg ? 
han har ganske smale ben så trenger noen støvler som ikke er så vide. 

Av regntøy er jeg veldig fornøyd med Navigare. Det holdt i to sesonger før det begynte å lekke vann på knærne nå i vår.
Av støvler kjøper jeg kun Viking, men de er ikke spesielt smale.

De har noen softshellstøvler på obs! som er ganske smale. Jeg syns de er litt tunge, mn både nevø på 3, svoger på 45 og mann på 36 er veldig fornøyde med den.

Vi har hatt troll Og vært veldig fornøyd :) slagstøvler har vi viking, ikke så vide oppe :)

Støvler anbefaler jeg softskjell støvlene fra smartclub/obs. Dockboots heter de.. God pass form og støtte for de små beina, og de blir ikke så kalde i dem heller. regn tøy har vi name it sitt, det funker gull. Har også en sånn softskjell dress fra name it, den er gull verdt.. Fin vår/høst dress og vanntett :-) sportmann har/hadde et pakke tilbud på regnbuke og jakke, parkdress med uttagbart for, buff og refleksvest. Regntøyet virker knall, dressen har jeg ikke prøvd enda (kjøpt som reserve sett siden guttungen oppsøke vann og søle)

Tusen takk for svar alle sammen :) Var avgårde idag å kjøpte ett par viking støvler og reflex regnsett med sydvest! han var ute i regnet istad å foreløpig så holdt det tett så håper det er godt nok i barnehagen  Så nå er det bare å starte leting etter høstsko til mini ! er jo så mye å velge mellom å leser meg grønn på tester å alt på nett ! hehe . Så håper jeg finner noen gode gore tex sko noen sted. om noen har noen anbefalinger så hyl ut :)

Jeg anbefaler virkelig sånne Dockboots!!FOR de er suverene! MEN kun om de brukes riktig, memlig med ull/ullvangsokk i! Og kunn ullen, ikke noe annet!!
Jeg jobber i bhg ogHATER alt av cherox og sånn til oss voksne..finnes ikke styggere sko MEN blei overtalt til å takke ja til et par sånne dockboots da..siden vi fikk de i igjennom jobben.. OG de er HELT supre!! TULLER ikke, de er varme helt ned til 20 MINUSGRADER, og da har jegbare en ullvangsokk nedi!! Også kan man bruke de som vanlige gummistøvler/høstsko som må tåle vann også!!Blir litt varmt om sommeren når ungene bare har støvler fordi der vannpytter ute og egentlig varmt, men ellers er de tipp topp!! Gikk rett ut og kjøpte de til guttungen også og han har ikke vært kald eller våt en gang :)!!  :) 

Reflex regnsettene er fantastiske :) God pris og de holder i år etter år :)

Back
Topp