Ett lite utbrudd

Emiliemor: Haha, ganske spesiell opplevelse, vil jeg tro!

Og til TS Det går helt sikkert fint med babyen, jeg er overbevist om at det bare er bra at vi brøler litt og får det ut :p
 
Da ble det nok en gang seriøst brøling fra min side.. og jeg kunne klikket i vinkel!
Og brått da så fikk jeg heeeelt andre stikninger igjen!
Igjen helt sikkert ikke farlig men kan ikke huske å ha kjent det sånn i de 2 andre svangerskapene :/
Men kan og kunne eksplodert....
 
Hahaha veldig lang historie. Men sambo var i Tyskland hos broren sin og han sliter litt med å ikke få sove når han er borte fra hjemmet. Så jeg sa hele tiden at han måtte passe på å sove sånn at han ikke sovnet med engang han kom hjem, siden jeg var på jobb og han måtte hente meg. Dette var i februar og jeg hadde termin i juni. Skikkelig hormonell og sliten. Var ikke i form og fikk derfor slutte før, og jeg ringer og ringer og ringer sambo som selvfølgelig hadde sovnet på sofaen fordi han ikke hadde sovet mens han var på tur. Jeg kokte inni meg og fikk til slutt pappa til å hente meg på jobb. Jeg var skikkelig forbanna og smelte opp døra til leiligheten hvor sambo lå og sov på sofaen.

Han våkner av at jeg skriker og smeller, så han skvetter og det fyker en tallerken i gulvet. Vi krangler skikkelig også blir vi venner og legger oss og koser oss med sjokolade og TV serie. Så i mellomtiden så har naboen under ringt politet. Vi ligger i senga og aner fred og ingen fare. Så ringer tlf min. Et nummer jeg ikke kjenner, så jeg tar den ikke. Så ringer samme nr til sambo og vi tar den. Da er det politiet. Vi tror jo det er vanlig politi og sambo får beskjed om å gå ut. Han spør om han kan kle på seg først siden vi hadde lagt oss. Hvor han får beskjed om at han ikke kan det og må skyndte seg ut. Jeg blir igjen oppe. Han får beskjed på tlf om at han må gå rolig ned med henda over været. I mens ringer en venninne som bor i blokka ved siden av og spør hvorfor delta styrkene er i blokka vår :p hahaha.. Jeg går til vinduet og ser en del politi folk med fult utstyr(gevir og skjold). I mellom tiden hadde sambo fått håndjern og greier. Han ble jo møtt med "gevær" som pekte mot han og greier stakkars.

Jeg får jo panikk og løper ned. Med magen hengende ut fra pysjen.. Haha.. Sambo hadde heldigvis sagt at de måtte ta det rolig når de skulle gå opp i leiligheten siden jeg var gravid. Så når jeg kom ned trappa fikk jeg beskjed om å gå rolig også måtte de visitere meg :p jeg og sambo var jo i sjokk siden det var en god stund siden vi hadde kranglet og vi fikk ikke beskjed før etterpå hvorfor de var der.
Naboen hadde tydeligvis sagt at han hadde hørt skudd(sikkert tallerken som fløy i bakken). Haha.. Det endte jo godt og delta styrken fikk seg en god latter.. Haha..

Så da fikk vi vært med på det også ;)

Vi er egentlig veldig rolige folk så alle får sjokk når vi forteller historien.. Hehe :)

Ble litt lang men måtte fortelle alt :p
Den er nok ganske så unik tenker jeg ;) ;p
 
Back
Topp