Ett lite spm.

Mirakel84

Flørter med forumet
Vi er endelig gravide etter 7 år som prøvere. Jeg har vært igjennom tre operasjoner. Hatt to mislykkert ICSI. På første fryseforsøk ble det full klaff. :) En laaaang vei har det vært! Krysser fingrer på at det skal gå bra! Har siden 4+2 hatt brun utflod. Er i dag 5+6 og har det enda... Ikke noe blødning eller smerter, kun vanlige menssmerter som er normalt har jeg hørt. Noen som erfaring??

vil nå først og fremst si gratulere så mye med spire i magen[:D] endelig vil jeg nå si etter 7 lange år[;)]
kan jeg spørre hvilke operasjoner du har hatt?? lurer fordi jeg nettopp har hatt selv.[;)] kan dessverre ikke hjelpe deg med ditt spm, men det er det sikkert andre så kan[;)] vil tro det ikke er noe farlig siden du ikke blør friskt og mye blod[:D] tvi tvi, måtte spiren klore seg fast så lenge den skal[;)]

Takk!
Var født med septum som delte livmoren min i to. En operasjon der den fjernet.
Så har jeg kronisk celleforandring, hatt to operasjoner der...

oj det hørtes jo litt avansert ut, men likavell gikk det[:D] det er jo heeelt supert da[:)]

Gratulera så masse! Kan vera normalt med litt utflod og mensmurringar i starten så kryssar fingrane for at alt er bra med spira di! [:)]

Back
Topp