Ett lite spm..

Mjølkesjokolade

Gift med forumet
Jeg skal på visning på en leilighet idag klokken 18.
Er en nyydelig leilighet (ut i fra bildene), den er fult møbler og ypperlig for meg som ikke eiger nåla i høystakken en gang.. [:)]
Men saken er, de skal ha 17 000kr i depositum.. Det har ikkje jeg.. HVordan ordner jeg det? Finnes det noen måte å ordne det på?
Har heller ingen jeg kan låne såå mye penger av..

Du kan få depositum lån i banken eller hos NAV.

What she said...

Har du ikke bet depositum der du bor nå? for da har du isåfall der..

kanskje ett lite lån i banken, eller NaV kan skrive en sånn 17.000 garanti til de..

Jeg fikk låne av en venninne den gang jeg trengte.

ORIGINAL: carca

Ok..
Skeptisk til NAV. [8D]
Men banken ja, er det slik at eg og han huseigaren skriv under og begge disponerer den kontoen? Eller korleis fungerer det?[:)]

ORIGINAL: ¤ Lykkerus ¤

Ok..
Skeptisk til NAV. [8D]
Men banken ja, er det slik at eg og han huseigaren skriv under og begge disponerer den kontoen? Eller korleis fungerer det?[:)]

Ja, begge skriver under. Ingen kan avslutte/ta ut av kontoen uten underskrift fra begge parter.

Ok..
Skeptisk til NAV. [8D]

Du tar opp et lån i banken som du betaler månedlige avdrag på. Disse pengene blir satt inn på depositumskonto i ditt navn, men verken du eller huseier kan røre kontoen uten den andres signatur.

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

Har du ikke bet depositum der du bor nå? for da har du isåfall der..

kanskje ett lite lån i banken, eller NaV kan skrive en sånn 17.000 garanti til de..

Jeg fikk låne av en venninne den gang jeg trengte.

Har ikkje depositum her nei.. Slapp å betale pga x'n kjenner han som eiger hytta som meg og ungene bur i no.

Ja, tvile på at det e nokon av mine venner som kan hjelpe meg med 17k.. [8D]

ORIGINAL: FancyPants

Ok..
Skeptisk til NAV. [8D]

Du tar opp et lån i banken som du betaler månedlige avdrag på. Disse pengene blir satt inn på depositumskonto i ditt navn, men verken du eller huseier kan røre kontoen uten den andres signatur.

I see..
Da blir det nok å ta ein tur i banken i morgon for å høyra [:)]

Back
Topp