Ett lite hjertesukk!

Synes enkelte blir litt hårsåre her. Jeg hadde hyperemesis første sv.skap og fikk heeeelt andre kostholdsråd enn vanlige gravide. Anbefaler jeg det til andre? Overhodet ikke! Det var ikke snakk om hyperemesis i dette innlegget, men kosthold for vanlige gravide.

og hva gjør denne tråden for den anndelen som faktisk har hypermesis då?
jo den gir de ikke annet enn dårlig samvittighet!
det husker jeg alt for godt fra svangerskap nr 1.

Alle er vel istand til å skjønne at hyperemesis er en unntakstilstand? Hadde dårlig samvittighet jeg og, men jeg spiste og drakk det jeg klarte. Når andre sa noe så fortalte jeg hva årsaken var, og da forsto de det. Men det er ekstremt viktig at folk vet hva som ikke er bra å spise, så får man bare bite det i seg om man må spise det pga forskjellige årsaker.

Alle er vel istand til å skjønne at hyperemesis er en unntakstilstand? Hadde dårlig samvittighet jeg og, men jeg spiste og drakk det jeg klarte. Når andre sa noe så fortalte jeg hva årsaken var, og da forsto de det. Men det er ekstremt viktig at folk vet hva som ikke er bra å spise, så får man bare bite det i seg om man må spise det pga forskjellige årsaker.
Skulle ønske jeg kunne trykke liker 1000 ganger på rad nå :) Får kommentere istedenfor :p Var dette jeg ville fram til :)

Back
Topp