[&o]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lille nuppa
hvor langt unna jobber bor du da?
om du bor kort unna og rekker hjem og tilbake på den tiden du trenger for å få ammet så er det jo noe du kan kreve
bruker du derimot mere tid enn det du har krav på så ser jeg at de får ett problem
ORIGINAL: Bare Kari
Nå er det vel strengt tatt ikke nødvendig å amme henne? Hun er vel godt over året nå? Jeg vet ikke hvordan reglene er jeg..
ORIGINAL: studentmamma2010
Bare sporer litt av her jeg;
FOR HERREGUD FOR ET NYDELIG BARN I AVATAREN DIN !!!! Det er det nydeligste pikebarnet jeg noengang har sett.
Når det gjelder dilemmaet ditt så aner jeg ikke. Aldri hatt det "problemet" da gutten min ikke ville ha mer pupp fra 6 mnds alder. Men er ikke jenta stor nå? Kanskje ho ikke trenger mer? For er vell en regel på hvor lenge man får ha denne ammetiden, kan vell ikke holde på den i flere år? [;)] Men håper møtet går bra og at dere blir enige om noe som dere alle kan være fornøyde med. Lykke til. [:)]
Takk *STOLT*ORIGINAL: Sha
kan du ikke amme morgen, ettermiddag og kveld da?[:)]
ORIGINAL: MissOddsteenOGMichee
ORIGINAL: Bare Kari
Nå er det vel strengt tatt ikke nødvendig å amme henne? Hun er vel godt over året nå? Jeg vet ikke hvordan reglene er jeg..
Hun er 13 mnd , nei det er vel ikke nødvendig[:'(]
Men jeg ønsker og amme henne til hun er 18mnd hvis hun ønsker dette selv er det så feil?
ORIGINAL: Miss Freeze
Jeg ville kanskje lagt ammingen på hylla når barnet begynner å bli så stort..
ORIGINAL: Selveste Kråka
Hvis rett på ammefri går ut over 1 år, så mener jeg du har krav på tilrettelagt arbeidstid for å amme.
Ei på jobben hadde fri 2 timer om dagen da hun ammet,og dattra gikk i bhg vår. Hun begynte senere på ei seinvakt, og gikk tidligere på ei tidligvakt.
Min datter vil bare ammes hjemme eller i ett helt mørk rom ellers er det umulig og amme henne for hun er da opptatt av allt annet.
ORIGINAL: MissOddsteenOGMicheedu har jo ikke krav på den timen om hun ikke ammes i den timen du er borte fra jobb
ORIGINAL: Sha
kan du ikke amme morgen, ettermiddag og kveld da?[:)]
Jeg gjør det , men nå etter tidene jeg har fått fra jobben[;)]
Men jeg føler at så lenge jeg ammer burde jeg ha rett på denne timen også?
Jeg vil ikke forandre så mye på tidene siden dette er starten i barnehagen for henne også