Ett lite dilemma...

Ninky_Nonken

Tjattas
Januarhula 2014
Vi har bestemt å vente lengst mulig med å fortelle det til noen, siden jeg har hatt ett par aborter før... Men nå skal vi reise til Lisboa, hvor vi skal gifte oss den 20.06, og familiene våre kommer jo da! Hvordan skal jeg forklare at jeg ikke skal drikke alkohol i mitt eget bryllup?? Any ideas? Vi skal spise sammen på resturang, så de vil høre at jeg bestiller alkoholfritt...

Kanskje vi bare skal vurdere å si det før bryllupet...

Si at du dessverre går på penicillin, og at du derfor må stå over alkohol ;) Eller så kan du avtale med servitørene på forhånd at du skal ha alkoholfri vin, og forklarer de situasjonen? Da kan du jo bare bestille vin, også vet de at det skal være alkoholfritt :)

Tror jeg ville gjort en avtale med restauranten. Ikke sikkert de har alkoholfri vin dog. Ta med en du liker fra norge? Evt om de har noe annet som kan se ut som vin du kan få. Skal dere ordne med mat og drikke? Eller bestiller alle det de selv vil ha fra en meny? Om dere har en meny satt på forhånd, er det kanskje enklere å ha egen vin til brudeparet;)

Si i fra på restauranten på forhånd at bruden skal ha alkoholfritt uten at det kommenteres

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Back
Topp