Rosa08_Blå10
Elsker forumet
Kan det svi i en tann som ble borra før idag?
Eller har han rett å slett borra feil tann? [&:]
Eller har han rett å slett borra feil tann? [&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamasan
ja det kan svi/være ømt [:)]
ORIGINAL: hopsideisi
jeg fikk røntgen selv om jeg var gravid. spesiell sa han. digitalt tror eg d var.
kan være du må rotfylle, jeg borret for 1 uke siden ca, må nok ta ut fyllingen og rotfylle..gjør vondt enda[:'(]
ORIGINAL: tuppamaara
Man kan ha smerter i tanna i et par uker etter fylling (plast) Dette er normalt. Spesielt på store fyllinger.
Midlertidig fylling må byttes ut senere ja.
ORIGINAL: Marinah
Man kan ha smerter i tanna i et par uker etter fylling (plast) Dette er normalt. Spesielt på store fyllinger.
Vet du HVOR LENGE jeg kan gå før det må byttes ut? skjønte ikke vitsen med å bruke det jeg og ikke bare fikse det ordentlig med en gang hmf..
ORIGINAL: Marinah
Vet du HVOR LENGE jeg kan gå før det må byttes ut? skjønte ikke vitsen med å bruke det jeg og ikke bare fikse det ordentlig med en gang hmf..
Sa tannlegen noe om hvorfor han la midlertidig fylling? Har du rotfylt? Hvis ikke ville jeg ringt og spurt.
Man kan gå i årevis med midlertidig fylling. Er ikke noe farlig, men den tåler ikke så mye. Men husk å ta kontakt med tannlege hvis du merker at den har falt ut.