Ettårsdag og kjemisk

LilleSjøstjerne

Forelsket i forumet
det er ett år siden jeg mistet babyen min, en dag etter fødsel på termin. Opplevde akkurat en kjemisk, høres ut som ett lite problem oppi alt dette store, og jeg vet jo det, ble bare så glad, og nå så trist </3 hadde så håper det endelig hadde gått og at vi skulle få det hjerteplasteret vi lengter etter :(
 
det er ett år siden jeg mistet babyen min, en dag etter fødsel på termin. Opplevde akkurat en kjemisk, høres ut som ett lite problem oppi alt dette store, og jeg vet jo det, ble bare så glad, og nå så trist </3 hadde så håper det endelig hadde gått og at vi skulle få det hjerteplasteret vi lengter etter :(

Huff, den kjemiske har jeg ingen problemer med å forstå at gjør vondt.
Håper veldig at en ny spire flytter inn i magen snart. Jeg er selv i gang med prøving etter å ha mista, og synes det er tungt, enda vi har prøvd veldig kort foreløpig. Kan likevel forestille meg at det gjør vondt at det ett år etter ikke er et nytt lite hjerte som slår..
Sender en stor klem, og krysser fingrene for at det snart skal være deres tur [emoji177][emoji172][emoji177][emoji271][emoji1317][emoji177][emoji172]
 
Så trist å høre. Krysser fingrene for at du får en ny spire på plass i magen snart.
 
Det var veldig trist. Sender deg en god klem. :Heartred
 
Back
Topp