Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han begynte ikke i barnehage før 1.10, og det med å våkne om natta begynte egentlig samme uke, så det er nok derfor ja.
Syns egentlig det er koselig. Som regel sover vi greit begge to. Pappaen jobber borte, så vi har ofte sengen for oss selv.
Eneste som jeg ser for meg problemer kan være er om han skal ligge hos noen andre. Jeg og kjæresten skal på en liten partur i mars, og han skal sove tre netter hos besteforeldre. Han har vært mye med de, og blir så glad av å være der, men spent på hvordan nettene blir.
Har ikke orket tatt kampen jeg heller av de grunner at vi sover greit og at jeg er så trøtt at jeg ikke orker ha våkenatt![]()
Vår 1,5-åring er akkurat likedan, samme klokkeslett til og med.
Han har akkurat vært to netter hos besteforeldrene nå, og det gikk over all forventning.
Våknet en gang på kvelden, men roet seg fort i sin egen seng. Sov videre til ca kl 3, da sov han resten av natta (til 0700) sammen bestemor som for anledningen lå på sovesofa på gjesterommet sammen med gutten.
Andre natta ble nogenlunde lik.
Det er tydelig en reaksjon på å begynne i bhg og være separert fra deg. Jeg ville gitt den tryggheten han trenger. Når ting har roet seg litt så ville jeg løftet han over i sin seng etterhvert. Når det går greit kun tatt han i armene/på fanget til han roet seg og lagt han ned igjen og sittet ved sengen til han sovnet. Gått inn igjen og roet på samme måte hver gang han våknet.
Han begynte ikke i barnehage før 1.10, og det med å våkne om natta begynte egentlig samme uke, så det er nok derfor ja.
Syns egentlig det er koselig. Som regel sover vi greit begge to. Pappaen jobber borte, så vi har ofte sengen for oss selv.
Eneste som jeg ser for meg problemer kan være er om han skal ligge hos noen andre. Jeg og kjæresten skal på en liten partur i mars, og han skal sove tre netter hos besteforeldre. Han har vært mye med de, og blir så glad av å være der, men spent på hvordan nettene blir.
Har ikke orket tatt kampen jeg heller av de grunner at vi sover greit og at jeg er så trøtt at jeg ikke orker ha våkenatt![]()